Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2011-12-14 15:20:05 följande:
    Haha, ok ok, ska skärpa mej ;)
    Bra, annars får du ingen lasagne! 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-14 19:36:05 följande:
    booYah: Synd för dig att jag gillar mumintroll för jag passar perfekt in på din beskrivning
    Men du gillar mumintroll, det är väl inte särskilt intelligent..?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-12-15 06:45:32 följande:
    jag är inte gjord för att jobba natt, specielt inte ensam, är rätt social av mig. en halvtime kvar sen åker jag hem och sen lämna barnen på dagis, soooova soooovvvaaa
    Jag tycker det är underbart att jobba natt, tyvärr är man aldrig ensam. Har man tur hamnar man med någon som inte är så urbota social och har vett att hålla käft och låta mig jobba i min egen lilla värld
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-12-15 08:22:31 följande:
    tur att vi inte jobbar natt tillsammans. jag kan vara tyst ibland
    Hehehehehehe.. ingen fara. Jag påminner dig bara om killen så står du där sen med ett drömmande ansiktsuttryck..   Silencio!!
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-12-15 11:53:22 följande:
    Ställde in dejten igår. Inte för att jag inte vill ses men insett att jag måste gå en av mina två barnfria dagar för mig själv. Jag är sååå rädd alltså! Vet inte varför :( blev nog väldigt bränd sist samt att jag är orolig för när mina barns pappa får reda på att jag träffat nåt så faller det jag jobbat med gälla de vår separation senaste halvåret. Haft 2-3 hemska år bakom mig med x som tärt och gjort mig väldigt restriktiv. Vi har iaf bestämt i helgen och idag tänkte jag gå förbi hans jobb och säga hej bara för att minska känslan av oro när vi inte setts på en vecka.
    Du har inte funderat på ifall det inte är bättre att du låter bli dejtandet tills du fått ordning på dig själv?  Du verkar inte helt hel och trygg i dig själv ännu, det kanske är för tidigt att blanda in någon annan i ditt liv, hur gärna du än vill ha tvåsamheten?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-12-15 13:27:01 följande:
    Fast jag måste inte ha tvåsamhet. Trivs bra själv men har ju ny träffat en jag gillar!! :( jättesvårt!
    Jag är inte rätt person att avgöra något sådant, undrar bara ifall du tycker att du är tillräckligt klar med det gamla för att kunna satsa på något nytt? Det kräver ju ändå en viss investering, både både vad gäller tid, känslor och engagemang, från bådas håll.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-12-15 14:08:21 följande:
    det där kallar jag för fusk fusk 
    Ja..? Fair play är inte min grej
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-15 15:23:22 följande:
    Jag är lite nyfiken på om min date fortsätter att data mellan vår 1a och 2adate. Det är ju en dryg månad emellan och vi har ju inte bestämt att vi ska vara exklusiva på ngt sätt. Har 0koll på dating etikett! Har nämligen blivit utbjuden på en annan date. Nu är jag inte i näreheten så intreserad av den nya ev daten som jag är av mitt "mumintroll". Men hur 17 löser jag detta? Låta bli, inte låta bli eller kort och gott fråga?
    Det finns ingen dejtingetikett, sånt brukar man vanligtvis reda ut sins emellan.
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-12-16 12:43:25 följande:
    Hej på er alla!! Vad händer i helgen? Något dejtande?
    Jajamen, jag har en intensiv dejt inbokad med mina barn

Och så har jag beställt snö i helgen.. *muttrar något ont* 
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-12-16 12:59:11 följande:
    Uuuuuurrrsssccch behåll den där uppe är du snäll!
    Hade jag tänkt med.. innanför kragen på en viss person.. {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!