• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-09 18:47:50 följande:

Samma som smecker tror jag, kortisoninjektioner, för axeln och huvudvärken. Såg ut som fan efteråt, med tre bulor i pannan. när de tog injektionerna i nacken så började det störtrinna blod så sköterskan fick rusa efter papper och grejjer. Helt sjukt vilken cirkus det var idag, jag slutade räkna injektioner vid 30 någonstans för då rann bara tårarna

nu ska jag sluta tycka synd om mig och kanske läsa på vad sjuton det är jag gör imorgon innan jag somnar, kavajen är i tvätten, HOPPAS den hinner torka. Det hade ju varit bra med mer än 2 timmars framförhållning när man ska på en sån här grej eller?   

Men usch din stackare! Du är en kämpe!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-05-10 16:31:27 följande:
    När är du född då? 
    Vet inte om jag har någon magisk gräns men mer än tio år yngre känns ju nästan som barnarovObestämd
    10 år känns nästan läskigt, men det måste ju bero lite på vilken ålder man är i. Jag som är 30 (snart 31) skulle då kunna vara med en kille som är 20-21, det känns nästan olagligt
  • Madida
    takida skrev 2012-05-10 17:25:58 följande:
    Jag håller med. Jag är snart 33 och skulle tippa på att han är 21-22 kanske. Nog för att jag känner mig som 25 men nej känns inte helt okej. 
    Fast för sex så borde det kanske inte spela så stor roll? Eller är vi helt enkelt lite präktiga?
    Och vem är det nu du ska på dejt med?  
  • Madida
    takida skrev 2012-05-10 17:30:18 följande:
    Vi är nog helt enkelt för präktigaObestämd
    Jag ska på dejt med grannen, hoppas på att han är något att hänga i granen!
    Mysigt!
    Då håller jag tummarna och hoppas på att det blir en riktigt bra dejt  
  • Madida
    Anonym (tips sökes) skrev 2012-05-10 18:09:54 följande:
    Måste fråga er som är mer erfarna. Jag har aldrig provat på nätdejting men jag tänkte få min syster att bli intresserad. Vad kan ni komma med för tips? Vilken är den "bästa" sidan?

Håller med föregående talare. Testa HP, helt okej sida och framförallt gratis.
  • Madida

Vem fick gå hem tidigare från jobbet p.g.a ryggont idag? Jag!
    Vem är förbannad över detta? Jag! 

• Madida
    takida skrev 2012-05-11 14:14:52 följande:
    Rynkar på näsan
    det lönar sig inte alltid att vara hjälpsam
    Verkligen inte. Men just detta gjorde jag ju helt automatiskt, hade jag hunnit analysera det hela hade hon säkert fått falla i golvet
  • Madida

Godkväll!

På tal om nåt helt annat än dejting - jag håller på att bli galen! Spelar WF med en person som jag bara MÅSTE vinna över. Kan ärligt säga att hade jag kunnat fuska så hade jag gjort det. Det är första gången jag spelar med honom och om jag bara vinner denna omgång så ska jag aldrig mer spela med honom. Måste bara lyckas ge honom en knäpp på näsan. Hjäääälp! 

• Madida
    Shades skrev 2012-05-13 22:08:32 följande:
    www.scropple.com/

Men jag kan ju inte skriva in allt som ligger på brädet nu? :) Vi är snart klara och han leder med 4 poäng
  • Madida
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 22:12:45 följande:
    Du har förlorat, acceptera det. 

Haha, det kan du ju glömma! Och jag bad om hjälp, inte en diss.
    Jag ska vinna och nyss ledde jag men sen la han ett ord för 39 poäng och leder nu med 4. Jag ska och kommer vinna. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!