Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hittar du något som inte kostar så mycket men ändå är en riktigt bra julklapp som du valt med omtanke, så tycker jag att du kan köpa/göra det

• Glädje58
    Anonym (ready) skrev 2011-12-22 11:24:59 följande:
    Min dejt vill tar det i sakta tempot fast han får mer och mer känslor för mig...

Hur ska man tackla sånt?
    Jag behöver nog lite mer kött på benen för att kommentera detta...

Hinner han inte med sina ordinarie sysslor
    Ej riktigt avslutat förhållande 
    Behöver han mer egentid 
  • Glädje58

Mmmm... har precis köpt ett kilo färska räkor. Tur att jag är singel så jag slipper dela med någon  Tungan ute

• Glädje58

I kväll åker whiskyflaskan fram. Jag ska inte köra bil ikväll och det känns faktiskt väldigt mysigt att vara hemma och fixa i ordning bland flyttkartonger och papperskassar. Spelar in lite musik på cd, för att ha i bilen. Har redan tvättat det mesta under dagen. Kanske kör lite till tvätt senare i kväll om det är ledigt...

• Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-22 20:03:04 följande:
    jahopp, nu är jag i Sverige igen. Så konstigt det känns... men inga mail på HP, så NÅGOT är iaf som vanligt! :P
    Välkommen "hem" kära du  Glad
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-12-22 16:36:02 följande:
    I kväll åker whiskyflaskan fram. Jag ska inte köra bil ikväll och det känns faktiskt väldigt mysigt att vara hemma och fixa i ordning bland flyttkartonger och papperskassar. Spelar in lite musik på cd, för att ha i bilen. Har redan tvättat det mesta under dagen. Kanske kör lite till tvätt senare i kväll om det är ledigt...
    Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Flaskan hann inte ens komma fram innan jag fick samtal om att min pappa har åkt in på sjukhus. Räkorna hade jag hunnit få i mig så det var bara att åka till göteborg. Det var en hjärtinfarkt och de fick göra en ballongvidgning. Vilken tur att jag hade sagt åt honom att inte låta sitt larm ligga på hallbyrån, ha det på dig runt handleden tjatade jag på honom. Nu kunde han larma direkt och själv sa han att han troligtvis inte hade orkat ta sig fram till byrån.
  • Glädje58
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2011-12-22 20:14:52 följande:
    Japp 12-timmars från 06:00-18:00 med jour över natten till julafton och natten till juldagen.
    Sen 12-timmars på juldagen också.
    Jag kör tolv-timmars pass fredag lördag och söndag. Inte klokt på ett sätt, det är nästan en hel arbetsvecka på två och ett halvt dygn.
  • Glädje58

Av alla de som jag har fastnat för på hp, så har 95% av kvinnorna arbetat inom vården. Så nu när jag var på sjukhuset så ploppade tanken upp, att nu jäklar ska det raggas, men den rätta känslan ville inte riktigt infinna sig...

• Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-12-22 17:41:53 följande:
    la ner dejten. Var inget för mig. Jag vill inte känna mig osäker när jag går in i nåt, då är det nog fel Då ska man ju vilja träffa den personen hela tiden! Får leta vidare, men har ingen som helst brådska!
    Fick han fixat din cykel?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!