• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-08 23:03:18 följande:
    jamen dåså 2var ska du bo i Stockholm undrar HR" "I en ladugård in the middle of fucking nowhere" dom typ "okeeeeeeeeej"
    Eller i en härligt lantlig idyll. Allt handlar om inställning.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 23:08:58 följande:
    Nu fick du mig att seriöst vilja besöka något jävla petting zoo eller närmsta bondgård. ATCK niklas, tack.
    Det låter som att du är upprörd på grund av det?
  • Nicke
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:09:39 följande:
    Avvaktar lite, han vet ju lixom redan vem jag är. Kan hända att han är en helt vanlig kille med kass uttrycksförmåga också, frågade vem han var och han kanske svarar på det. Vill just nu veta vem f-n det är! Så jag vet om det är något att bekymra sig om eller inte (troligtvis inte gissar jag men vill helst känna mig lite säkrare på det).
    Okej, ja, det låter ju inte som någon höjdare direkt.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 23:24:58 följande:
    tack det har blivit lite mycket senaste tiden men jag försöker hålla ett gott humör uppe men jag är ju såklart ledsen.
    Du måste inte hålla ett gott humör alltid... det är bra att släppa ut det med.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-09 18:14:56 följande:
    Äh nu sitter man fortfarande på jobbet. Kom på att jag glömde packa deo.... morr. Får köpa på vägen, tänker inte lukta stinkapa iallafall jag borde väl dra mig... men det var sånna fjärilar så det är svårt att ta sig i kragen och åka liksom. Suck. Att jag aldrig lär mig att åka i tid till någonting.
    Äh, åk nu vafan.

Själv har jag varit och lagat exets tvättmaskin. Hennes nya snubbe var hemma men han klarar inte av något tekniskt eller något som innehåller ström så jag har lagat tvättmaskinen, fixat hans tv och ungarnas tv. Nu är det barnhelg. Nya tag i nästa vecka.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-09 18:17:51 följande:
    "åk nu" skulle du inte heller gjort om du suttit vid den här arbetsplatsen, sååå mycket grejjer att leka med
    Det beror på vart jag ska.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-09 18:26:03 följande:
    men alltså man kan ju inte komma för tidigt heller, och jag kommer ju inte vara flera timmar sen som jag annars kan vara Drömmer jag har ju lokalsinne som en påse nötter med. Tur man har en gps som man avskyr i bilen Skrikandes
    Vad är problemet? Att skruva på den där ratten i 30 minuter för att ställa in destinationen är väl inte så jobbigt?
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-03-09 18:49:21 följande:
    Åh så hjälpsam du var på en fredag
    Jag är alltid hjälpsam. Kan jag hjälpa till med något så gör jag det. Att hjälpa barnens mamma och hennes snubbe gagnar ju barnen också. Sen känns det ju bra att kunna hjälpa till förstås. Boostar egot när det går vägen.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-03-09 20:29:23 följande:
    Försöker vara social med min syster ggenom att sällskapa henne med ett halvt glas vin, men det var fan inte gott
    Drick det inte då?
  • Nicke
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:00:17 följande:
    Han kan väl inte vara den ende som gör det?!!
    Nej.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!