Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-12-28 18:15:25 följande:
    Att du är på väg att blomma ut?

Frågan är om det ska tolkas positivt eller negativt? Negativt kanske, för sen får du reda på att du ändå är lite söt

Mycket märkligt måste jag säga. Var det allt han skrev?
    Klart det tolkas negativt, men främst märkligt. Knoppig är ju inte positivt om det följs av "ändå lite söt"

Och ja, det var allt han skrev..
    Smecker skrev 2011-12-28 18:17:16 följande:
    Vissa har som princip att provocera, de kanske tror att det ger bättre svarsfrekvens. Kan iofs stämma, om man nu värdesätter "Stick och brinn"-svar..
    Ja det har jag också märkt. Vissa skriver nåt som verkligen triggar igång mig bara för att få respons. Men jag har lärt mig att inte svara.
    Smecker skrev 2011-12-28 18:18:37 följande:
    Fast frågan är ju hur han kunde veta det. Kan ju lika gärna varit en sån där Butterix-BH.. eller vad har du för bild, egentligen, Anonym (Hopplös:))?
    Ja, exakt en sån bh har jag! Tänkte att om jag även har det på första dejten så kanske han börjar gilla mig och sen kan jag visa vindruvorna jag gömt i den..
    Glädje58 skrev 2011-12-28 18:30:35 följande:
    F låter enormt, men det kanske det inte är...
    Haha usch, säg inte så. Ja det är stort men inte enormt..
    Smecker skrev 2011-12-28 18:34:02 följande:
    Too much information.. *drar på
    ">en låt
    för att slippa lyssna* Oi oi oi, oi oi oi, E para quebrar kuduro, vamos dançar kuduro *nynnar*
    Haha, fråga inte om mina bröst då Dessutom är det info du hade haft om jag hade bild. Om du är skicklig iaf..
    Glädje58 skrev 2011-12-28 18:36:04 följande:

Kul att man lär sig lite här i tråden  Flört

Tänk om vi hade en liknande skala på våra kukar. Jasså du har D-kuk...

Det hade jag tyckt var perfekt. Vi kanske borde skapa en sån skala?
    Smecker skrev 2011-12-28 18:13:51 följande:
    Små toppiga bröst?
    Det är väl typ en fråga?
    Smecker skrev 2011-12-28 18:58:02 följande:
    Det var en fråga ifall det var vad han kan ha menat, inte en fråga om vad du hade att komma med Tungan ute Hade jag undrat det så hade jag ylat "Visa pattarna!!".. förmodligen inte Flört
    You should be so lucky
    s07 skrev 2011-12-28 23:07:02 följande:
    Åå jag saknar min dejt. Han är så himla fin och härlig att gosa med. Men nu får man ge sig till tåls och spela enligt spelets regler...suck!
    Enligt vilka spelregler?
    s07 skrev 2011-12-28 23:14:37 följande:
    Äh, vänta in o se vad som kan växa fram typ, utan att vara för på...
    Jag önskar att jag träffar en man där jag kan vara hur på jag vill...om jag vill
    Regler och spel är skit..
    Smecker skrev 2011-12-28 23:26:21 följande:
    Och där du inte är toppig
    Haha, läste först "och du är inte toppig" och tänkte att fan vad fint, där var han nästan lite rar för en gångs skull

Men ja, träffa nån där jag inte är toppig hade varit trevligt Fast det är kanske nåt jag måste rätta till innan?! Fast jag vet inte vad det är som är toppigt..
    Smecker skrev 2011-12-28 23:53:22 följande:
    Efter att du dissat Offspring kan du bara vänta dig trevligheter 8 gånger av 10 Tungan ute

Kan inte svara på det, såg inget toppigt alls. Killen måste druckit för mycket Fanta Exotic.
    Fanta Exotic är förödande....förstört många familjer!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!