Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Någon form av hjälp behöver han för det är uppenbart att han inte klarar det själv.
Så tänkte jag med. Ser det absolut inte som en omöjlighet att han blivit utsatt för otrohet. Även om det inte ursäktar någonting.
Leker folk dumma?
Att Niklas (och jag) skrev att han mycket väl kan ha blivit bedragen har väl ingenting med ursäkter att göra?! Niklas skrev inte att det ursäktade det hela, han skrev att det var möjligt att han blivit utsatt för det han påstår.
Inget annat.
Byter ämne
Någon som tittar på "På bar gärning"??
Jag brukar ju dela med mig av smakprov på komiska/pinsamma mail jag får. Men nu fick jag faktiskt ett ganska sött mail. Eller är det sliskigt men jag är kärlekskrank?
Jag drömmer om en dag när jag kan komma hem till en villa i ett lummigt och grönt område. Gå innanför dörren och lukta det nybakade goda som står och svalnar i fönsterkarmen. Smyga upp bakom min fru och krama om henne samtidigt som jag nafsar lite lätt i nacken.
Jag längtar till den dag jag kan klippa gräsmattan i mina arbetsbyxor och bar överkropp samtidigt som min fru ligger på altanen och solar. Senare gör jag henne sällskap med en iskall drink och öl i den varma sommareftermiddagen.
Jag kommer möta varenda ikeamöbel som behöver monteras, varje lampa som skall sättas upp, varenda resa till ullared med ett leende. För jag vet att det är jag som kommer somna med min fru varje kväll, tätt intill.. inte någon annan.
Allt detta kommer jag att kämpa för att få och behålla. Allt jag behöver nu.. är tid och en fru.
Är du ledig?=)
Ska du svara?Skulle vilja göra ett tillägg: Inte helt smakligt att diskutera en person som inte är här och kan svara för sig själv-