Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ready) skrev 2011-12-23 14:13:57 följande:
    Njae, kan jag väl inte påstå att jag märkt något.. ända att vi lite pratar lika mycket i telefonen längre.. pratar en gång varje dag nu förut 2-3 gånger om dagen så visst har han backat på så sätt
    Men det kan vara naturligt, det är väl snart två månader sedan ni träffades?
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-23 14:19:31 följande:
    Nej! Ta inte bort alla känslor för kärlek, sex och närhet. Du vet, när du väl får det så är det ju så gudomligt härligt. Och tar du bort alla känslor så kommer du aldrig få uppleva det igen
    Jag vet   Solig     

Men just nu känns det det hopplöst tomt i hjärtat.
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-23 14:41:12 följande:
    hahaha vad kostade det typ en spänn timmen
    Haha... Det var nog nåt sånt  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (ready) skrev 2011-12-23 14:32:00 följande:
    Nej, vi träffades för 2 vckor sedan.. men haft kontakt via mail och telefonen sen oktober...
    Det var det jag tänkte på, er första kontakt. Så då är det runt två månader. Men du, det kan gå i vågor. Min vän och jag kan babbla på som tusan då och då. Ibland är det rätt så tyst. Det där med allt som rör julen till, kan vara en orsak till att han känner sig lite stressad.
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-23 14:46:49 följande:
    Du får en kram till här!  Tomte
    Tack, vad gullig du är  Solig   

Du råkar inte vara singel?  Flört
  • Glädje58

En sak jag inte kan vara utan, det är musik. Det hjälper väldigt mycket till att höja ens välbefinnande

• Glädje58
    Anonym (ready) skrev 2011-12-23 14:53:16 följande:
    Men han vill iaf att jag skickar godnatt sms till honom varje dag så det betyder väll något iaf.
    Det tycker jag låter gulligt. Jag antar att du också tycker väldigt mycket om det?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-23 14:55:20 följande:
    Helt rätt, har glömt att plåga grannen idag! Tack för påminnelsen..

">

Gött  Glad

Jag var på deras konsert för några år sedan med barnen och ex frun på Ullevi. Härlig upplevelse...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-23 15:05:59 följande:
    Gammal klassiker som kommer funka fint när jag äntligen får mina nya högtalare Jävlar vad grannen skall få den fan..

">

Skön låt, hade faktiskt glömt bort den. Ska kolla om det finns någon remix på den.

Vad blir det för högtalare? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!