Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

tjohooo jag fick nummer 33 000Skrattande

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-09 20:12:32 följande:
    ÅH vilken dag.hinner inget är bara ute o flänger o far....Måste ta och rationalisera tiden liite bättre.....

Jag fick en liten pappersfälla mot mina silverfiskar URK!  Sen har jag bara hittat mini bebissilverfisk pyttepyttesmåa..

Det låter bra att du har mycket att göra så du slipper sitta här och häckaGlad Bättre att vara ute i verkligheten.

Ok men vart fick du den fällan ifrån?   
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 20:19:07 följande:
    Suck... Vad surt det börjar kännas idag igen.

ok men det är inte dags för dramaking igen va? Vad är det nu som inte känns bra?
  • lemonina
    Shades skrev 2012-05-09 20:23:05 följande:
    Ligger i generna ;)
    Låter bra det. Jag gillar knasighetFlört
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-09 20:25:04 följande:
    Lemonina.Av hyresvärden men det är nog anticimex som står för dem....men jag råkade trampa på den så strumpan fastnade , höll fan inte på att få bort den, så jag försökte skaka av mig den men de gick inte  nå bra alls , så passa fossingarna
    Något superlim i den.....Obestämd
    aha ok kanske ska ringa hyresvärden då.

Ja det skulle inte vara helt olikt mig att snubbla in i en fälla, jag är lite klumpig av mig.  
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 20:27:39 följande:

Nej, Riktigt så illa är det inte. Jag vill inte ta det publikt så det får räcka med den förklaringen.

oki jag förstår. Hoppas det löser sig snartNalle
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-09 20:33:59 följande:
    vad göör ni?

Sitter här framför datorn och häckar. Själv
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-09 20:36:46 följande:
    kan va skönt juh, kom nyss hem och satte mig vid datan hahha jag har blivit värsta datan nörden

hehe ja med. Tragiskt nog var det faktiskt datorn som var en bidragande del varför det tog slut mellan mig och ett x. Pallade inte att han satt så mycket framför den och nu sitter man här själv. Hoppas det bara är en fas....
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-09 20:45:40 följande:
    Kom nyss från jobbet. Plockade upp ungar + barnvakt på vägen hem och dumpade hemma hos deras mamma så tja, kom hem för en halvtimme sen. Puh. Hela dagarna försvinner snabbt.

Fullt upp med andra ord. Mår du bättre från förkylningen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!