Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-23 17:32:36 följande:
    Har hört att de skall vara bra, men ligger lite utanför min budget

Den är grym. Jag kommer ihåg när jag kom hem med den och ställde den på köksön. Vardagsrum och kök i öppen planlösning 80 m², 4,5 meter i takhöjd. Den fyllde hela rummet med musik, lätt som en plätt. Sonen bara gapade och blev helt lyrisk :)
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-23 16:40:33 följande:
    glädje: usch så jobbigt med din pappa, hoppas att allt går bra! Har han haft problem tidigare? Min pappa har problem med hjärtat också... 

Han hade en propp för något år sedan. Så nu är det blodförtunnande som gäller.
    giftgrodan skrev 2011-12-23 16:40:33 följande:
    ...För övrigt är jag helt på dina tankar om att lobotomera bort sex-kärleks-närhetsbehövandet! Säg till när du kommit på en fungerande metod bara!
    Vi kanske kan hitta på bra lösningar på denna utmaning, som du sedan kan använda i din stå upp  Drömmer
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-23 19:42:30 följande:
    Tja, hade den kostat 2400 kr mindre så..

Fast jag tror faktiskt att din anläggning kan låta bättre än min, eftersom du har en subbas. Men jag var i behov av en bärbar lösning.
  • Glädje58

Hmmm... jag misstänker att min vän har träffat en kille. Hon har betett sig lite annorlunda sista tiden. Får se när hon tänker avslöja detta...

• Glädje58
    Night sky skrev 2011-12-23 21:49:23 följande:
    Jag vill bara passa på att önska alla i tråden en riktigt GOD JUL! 

Tack det samma, ha en trevlig helg  Tomte
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-23 23:59:45 följande:
    det spelar väl ingen roll vem som ägt anläggningen innan!

Haha... har du svarat i fel tråd nu eller? 
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-24 00:18:20 följande:
    Nu har jag landat efter att ha haft middagsbjudning här hemma. Är så trött att jag ser i kors

Tänk att några av oss har följts åt sedan i somras...otroligt!

God Jul på er alla!

Skickar ut kramar som ni får komma och plocka om ni vill

God Jul på dig Tomte

Vad bra att du startade denna tråd, vilken möjlighet att få ventilera sina tankar på det här sättet

kram  Solig
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-24 00:44:01 följande:
    nejdu, läs det jag citerar bara

ha ha ha... nu såg jag    Skäms

Håller du på med humor eller?
  • Glädje58

Här är ett annat råd - ät inte upp ett helt paket upptinade blåbär rakt upp och ner om du är på jobbet och sitter i en reception. Allt är blått i minst en timme, läppar, tänder, tandkött och tunga. Blanda åtminstånde ut blåbären med yoghurt...

• Glädje58

Blev väckt kl 16, åker kl 17 till sjukhuset för att titta till pappa och nu är jag på jobbet.

God Jul alla singlar och ni som dejtar  Tomte

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!