Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-09 21:33:36 följande:
    tråkar jag ut dig baabyy?
    Sa jag det?! Fredrik snackade om en massa IT saker det var därför jag råkade somna.
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-09 21:36:35 följande:
    neeeej det sa du inte.. men han e inte ensam hääär ... vill juh va med dig Hjärta

Du är minsann en riktig  flirtis du. Humpf !!! men nu har du ju faktiskt flirtat med nästan alla tjejer i tråden då känner jag mig inte speciell.Skrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-09 21:39:07 följande:
    Igår skulle du göra allt för colan, och är det Lemonina som gäller. Du lägger ut många krokar duFlört

haha tror vi har en liten Don-Juan här minsannFlört
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-09 21:43:06 följande:
    du är och kommer alltid vara specill för mig det finns ingen som dig finooo Hjärta du får mig må så jävla bäst i alla lägen och skulle aldrig svika dig! jag skullle kunna dö för dig Hjärta

Hjälp!!!
  • lemonina

Mornings gänget! Tredje dagen med regn:( kan inte fatta hur mycket det kan regna egentligen. I morgon kommer min date och då måste det vara fint väder. Vad fasen ska vi göra om vi inte kan gå ut och strosa omkring.

• lemonina
    Night sky skrev 2012-05-10 23:43:18 följande:
    Jag kan tycka ni två där Smecker och FredrikA80 faktiskt kan vara rätt underhållande!

Tack för kvällens underhållning!  

Haha visst är de roliga. Sitter och garvar högt här hemma iblandSkrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-11 10:08:37 följande:
    Jag kan komma på saker ni kan göra. Men jag tror inte du vill att dina öron skall ha krullat sig INNAN dejten, så..

Inte rumsrena saker då antar jag hihiDrömmer
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-11 10:17:15 följande:
    Det här med dejtingsajter. Inte bra för psyket. Fan, vad nervigt... Har man mejl eller inte, och vad skriver han och vill han träffas eller inte och fan och hans moster och femtielva skräckscenarion. Obestämd

Jaaaa, Smecker, jag vet att jag överanalyserar!!!! Drömmer

Haha herre jösses. Kan jag ha hittat någon som grubblar mer än vad jag gör?Flört
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 10:20:34 följande:
    Ja det är förkastligt väder, Som "tur" är ska jag själv spendera större delen av helgen inomhus ioch med att vi har uppträdanden, Men hade varit kul att grilla lite någon dag iallafall- Men oandra sidan kan man hoppas att det blir vettigt väder till semestern. :)
    Mmm det är helt uppåt väggarna.... Ok hellre att det regnar nu och vi får en kanon sommar . Ok så du ska upptäda med bandet i helgen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!