Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
FredrikCA skrev 2012-04-09 18:22:27 följande:
Okej, Jag får hoppas du är tydlig med det inför dom killar du träffar då, Annars känns det aningen respektlöst. Jag får gratulera om du har träffat en bra kille, Det är ju otur för dig om du inte vill satsa seriöst då för han lär ju inte vänta i evigheter på någon som velar.
Nej jag menar inte att alla killar är så, Jag säger att jag vet att det finns dom som specifikt inriktar sig på singelmammor för den anledning- Jag kan räkna upp minst 4 personer som jag är bekant med som tänker så; Jag tycker det är utnyttjande och fel men det är deras liv och dom mammor som går på det får väl lära sig den hårda vägen, Jag har ingen rätt att lägga mig i någon av deras liv. Men jag har rätt att ha min åsikt om det och jag tycker det är fördjävla lågt och fult, Men i vissafall är det säkert ömsesidigt.
Som jag sa jag uttrycker dom åsikter och känslor jag har, Jag behöver inte ha något facit eller någon bekräftelse från dig eller någon annan, Tillskillnad från många andra är jag bara väldigt ärlig och rak och har inga dolda intentioner, Detta är underhållning för mig och jag ser det som en saklig argumentation och vi står på olika sidor om staketet.