Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
uniMog skrev 2012-01-03 15:22:49 följande:
öuh.. Han menar att han vill ha en sexuell relation utan krav och att du är med på det när det passar dig? *försöker tolka*
Han vet att jag inte bara vill ligga. Men sen har han skapat en bild av vad jag kräver av honom som är helt absurd. Som när han skriver "Jag kan inte vara din prins..."
Han tror att jag har storslagna planer för oss och drömmer om samboskap, barn, vigsel och allt möjligt. Jag har försökt säga till honom men han verkar inte ta det till sig.
Han vet att jag vill ha barn och gifta mig. Men jag har aldrig nånsin sagt nåt om att det skulle vara med honom.
När vi pratade i telefon senast så frågade jag vad han tror att jag kräver av honom. Då rabblade han upp en massa saker såsom att jag vill att han ska ha riktigt bra ekonomi så att jag kan jobba 75% när vi har barn o.s.v. Jag blev helt chockad! Jag har aldrig sagt nåt sånt.
Han prata om hur det var när han och hans ex bodde ihop och att han då bara jobba 75% men nu var tvungen att jobba 100% för att få det att gå ihop. Då svara jag att det var min fröm också, alltså om ekonomin tillät det så vill inte jag heller jobba 100% när jag blir mamma. Den konversationen har han fått till det där.