• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nu123 skrev 2012-05-24 19:04:27 följande:
    Ja, eller så äter man yogurth o müsli så slipper man laga mat. ;)

Den taktiken funkar men det är en nödlösning. Jag brukar fokusera på att få någon annan att bjuda mig på mat.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Dejt bokad tills imorgon. Check!

• Madida
    Suppressed skrev 2012-05-26 23:38:57 följande:
    Jaha då var det ett faktum att tjejen jag var intresserad av gillade min kompis.
  • Madida

Tycker absolut inte att folk ska försvinna bara för att de finner en kärlek. Jag vill ha er kvar

• Madida
    Night sky skrev 2012-05-27 23:29:15 följande:
    Tack Madida, det värmer! {#emotions_dlg.flower} Man känner sig lite utanför nu mer...
    Du är absolut inte utanför! Jag (vi) vill ha dig här!
    Om inte annat kan du hjälpa till med knep hur JAG ska lyckas hitta den som totalt knockar mig  
  • Madida
    Night sky skrev 2012-05-27 23:57:37 följande:
    Hehe.. jo, om det var så enkelt att jag hade lösningarna och tipsen på alla knep. Vet ju fortfarande inte vad som hände och väntar lite på slaget i magen som jag efter alla turer i nätdejtningdjungeln vet borde komma!? 

Ja om det verkligen fanns ETT bra knep som garanterade att man lyckades så hade sakrer varit lite smidigare, men också mycket tråkigare.
    Jag har på senaste tiden mer och mer försökt analysera vilken typ av män jag faller för, varför jag gör det och varför det skitit sig. Kanske söker jag mig fel? Kanske gör jag nåt som gör att det skiter sig?
    Intressant!
  • Madida
    Night sky skrev 2012-05-28 00:17:30 följande:
    Jo, jag höll och håller fortfarande på och analyserar som du gör. Krasst kan jag säga att killen jag valt nu egentligen inte borde funka om man tänker på vad jag fallit för och valt tidigare, som inte funkat... men tiden får utvisa helt enkelt.
    So far so good... 
    Njut! Och ifrågasätt inte din lycka. Bara njut av den
  • Madida

Tycker att ni båda två har kloka tankar där.
    Tål att tänka på. 

• Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-05-28 00:24:33 följande:

Någon sa till mig: -Om man ger vad vad man alltid gett, så får man vad man vad man alltid fått Solig

Tänker ofta på det, men svårt att leva efter. 
    Och välkommen tillbaka {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!