Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fredrik: det ena utesluter inte det andra. Jag har bra självförtroende men det betyder inte att jag vill sluta utvecklas som människa varken privat eller på jobbet. Jag är inte bäst på allt och har definitivt inget behov av att visa mig överlägsen någon annan på det jag vet att jag är bäst på. Jag är nöjd med mig själv och mitt liv men har fortfarande drömmar och visioner. Man kan inte vara bäst på allt och älskad av alla.

• Vanilla ice queen

Fredrik: Är det någon i din närhet som sagt till dig att du ska ändra på dig eller att du är konstig eller är det en inneboende konflikt hos dig själv?

• Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-11 13:25:03 följande:
    Vänner och osv har uppmuntrat att man ska ta större plats så man sticker ut och syns, När jag gör det så blir folk irriterade istället.

Självklart blir det en inneboende konflikt eftersom om man blir uppmanad att förändra sig för att synas i olika sammanhang istället för att observera och bara säga det absolut nödvändigaste så blir man osäker på varför.

Sedan är det självklart situationer då man känner man kan slänga in massvis med situationsbaserade pikar och skämt men väljer att inte göra det för om det missuppfattas så kan stämningen markant förändras, Medans i en miljö där man har observerat och vet ganska väl exakt vilka personer som tycker om vad och vad dom tolererar utan att bli arga så har jag inga restriktioner på detta. 

Det är väl som sagt det stora problemet jag har egentligen är att få initial kontakt med folk eftersom det verkar antingen om jag är mig själv och inte dom andra personerna uppmuntrar till social interaktion inte händer så mycket, När jag väl vet var jag har alla så är det aldrig några problem.  

Så antingen måste jag försöka radera ut hela den person jag är nu, Eller så får jag acceptera att det tar ett tag innan man lär känna mig om inte personen på andra sidan är väldigt social. 

Har det alltid varit så eller har det blivit så här och isf vad har fått dig till det?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Nu har jag skummat igenom tråden och det var givande för nu är jag nämligen sugen på hamburgare

Välkommen tillbaka s07!!! Har undrat vart du tog vägen. Hur är det med dig?

Hmm 19årig finländare hade levt farligt för några månader sedan hahaha Jag är helt over mumintroll nu för tiden (tror jag). Men i vintras var det uppenbarligen väldigt hett enligt Vanilla Som är trött, dryg och pratar om sig själv i tredje person förövrigt

• Vanilla ice queen

Fy jag vill också ha bil!!! Min nya Toyota ska säljas nu efter skilsmässan och jag funderar på om det blir nya bröst eller ny bil för pengarna. Tror på första alternativet för jag suger på att köra bil. Har kört in i grannens balkong 3ggr och krockat med en sten 2ggr och ja ni vill inte veta... Gissar att det är ett tecken för nya bröst till Vanilla

• Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-04-12 23:48:27 följande:

O så slipper man serva brösten...eller? När ska man operera om implantaten...?

Hej väklommen tillbaka Jag vet faktigst int om man slipper serva bröstyen hahahha;)). Har två nära vänner som nyligen gjort sinna bröst i sthlm och de är jätte snygga ,har velat i flera år men alldrigkommit till till skott men känner att det är dags nu. Fyller snart 30år och är man typ 40 år det ju knappast någon ide längre känner jag...
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!