• Per19

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 21:31:06 följande:
    Fy skriver här med. Varit på en asdryg dejt så nu kommer det nog ta ett tag innan jag vågar mig på't igen
    Vill du delge lite detaljer?
  • Per19
    Niklas2k skrev 2012-07-01 11:31:16 följande:
    Lagom sliten efter en veckas festival men nu ska jag köra hemåt. Det är delat. Skönt att komma hem men jäkligt tråkigt att det är över för i år.
    Var det nå bra då?

Hade gärna kikat på Simple Plan, men man har jobbat hela veckan inkl. helgen.
  • Per19
    Opcode skrev 2012-07-07 22:44:11 följande:
    Hmm undra varför typ 50% av alla tjejer på nätdejtsidorna är "hästtjejer".
    Större risk att deras tidigare partners tröttnat på dom när dom är i stallet all fritid?
    Kanske därför det är överskott på "hästtjejer" på datingsidor, om det nu är det?
  • Per19
    takida skrev 2012-07-19 15:04:03 följande:
    Colan efterfrågade detaljer från min dejtSkrattande
    Vi hade supertrevligt och roligt, satt och pratade i flera timmar innan vi gick och la oss. På morgonen ville ingen av oss gå upp ur sängen så vi låg kvar och myste länge. 
    Det kändes hur bra som helst från mitt håll så har hört av mig till honom och frågat om han vill ses igen. Men har inte fått något svar än. 
    Så jag har ingen aning om vi kommer ses igen men jag hoppas ju på det! 
    Blev det "tut i trumpeten" på första dejten?
  • Per19
    Ernst Hugo skrev 2012-07-30 21:07:35 följande:
    Jag har varit riktigt sugen igen på det denna sommaren. Det var 26 år sdan jag hade MC sist Skrattande
    Har köpt en landsvägshoj (min första) för ett par veckor sen och det är roligt att köra.
    Är trots det inte novis på 2 hjul då jag kört cross och enduro sen jag var 16 år.
  • Per19
    Night sky skrev 2012-07-31 14:56:24 följande:
    Vad kul!
    Jo det är kul, fast det är på ett helt annat sätt än cross och enduro.

Hade jag bara möjlighet att ha en hoj så skulle jag troligen välja crosshojen då "säsongen" aldrig tar slut med den, och det är grymt kul samt jobbigt att köra. Den är mer ett träningsredskap än fordon.

Landsvägshojen är mer bara för avkoppling, och jag kör helst på små landsvägar där det inte behöver gå fort för en angenäm fartupplevelse.
    Kör sällan fortare än vad hastighetsskyltarna visar att man får köra, och blir ofta omkörd av bilar.
  • Per19
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 22:50:02 följande:

Det är nog enkelt att skriva oanständigheter bakom skärmen Kolla bara här på FL, hur många knäppa människor finns dte inte här när man läser i trådarna? Hahaha känns inte som jag träffat någon sådan irl (ja ok några) och typ hälften av alla tjejer på forumet verkar vara neurotiska kontrollfreaks som tycker det är otrohet om maken typ skulle sitta på samma toastol som en annan tjej (ok en liiiiten överdrift från min sida kanske) men har läst massor med sånna där trådar som "Min man gjorde ditten och datten (helt normala saker) är det otrohet"? och sen står det svar "Japp" Jepp" "Ja jag skulle inte tycka det är OK"  osv. Ok nu har jag snöat in på dessa trådar bara för att det riktigt kryper i min ryggrad av irritation när jag läser dem hahaha.
    Sant vartenda ord!!
  • Per19
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 00:22:55 följande:
    Strulet och jag känner varandra sen jag var ung och vet när han är född. Annars kan jag rekommendera ratsit.se om man vet vart h*n heter, bor och ungefärig ålder så kan man oftast få reda på när dom är födda
    birthday.se funkar bra om man vet namn och ort samt ungefärlig ålder.
  • Per19
    Racer x skrev 2012-08-22 16:01:08 följande:
    Måste byta växellådan. får ju bara några 1000lappar för bilen om man skrotar den.

Fast jag kommer nog att göra lite förbättringar när lådan ändå är nere, typ bättre koppling kaske ny diff. men då bra det iväg till runt 30000. Men det blir en fin rödljusresjer.
    Vad är det för kärra då?
  • Per19
    takida skrev 2012-08-22 22:42:33 följande:
    När det snackas bilar då dyker du upp som gubben i lådanSkrattande
    Bilar, men framför allt motorcyklar är väl ett intresse jag har.
  • Per19
    Racer x skrev 2012-08-23 18:29:33 följande:
    En rödaste röd Octavia Rs av första generationen.
    Borde väl gå att hitta en växellåda på bildelsbasen.se, laga.se eller nån annan skrot för en hygglig peng?

Är ju VW stapelvara som finns i fler bilar är Skoda, typ Golf GTI, Audi A3 och säkert nån Seat också?
  • Per19
    Per19 skrev 2012-08-23 22:19:36 följande:
    Borde väl gå att hitta en växellåda på bildelsbasen.se, laga.se eller nån annan skrot för en hygglig peng?

Är ju VW stapelvara som finns i fler bilar är Skoda, typ Golf GTI, Audi A3 och säkert nån Seat också?
    Oj, dom var dyrare än väntat, för det är väl 6-växlad låda på din?
  • Per19
    visma1 skrev 2012-09-09 15:16:52 följande:
    Harkel är ju oerhört provokativt!

Googlade för övrigt på Kissie, hon ser både plastig och blåst ut, men jag kan ju ha fått helt fel intryck.
    Ditt intryck stämmer nog rätt bra, tycker jag det verkar som, det jag har läst i alla fall.
  • Per19

Gillar sitt liv med "arbetsfri" inkomst som kretsar runt Stureplan, och ser ner på andra männinskor som får lov att jobba för brödfödan, och som är fula/ser normala ut.

Ett glädjeämne för oss andra som hon ser ner på, är att hon själv kommer att bli gammal och ful vad det lider! 

• Per19
    Racer x skrev 2012-10-07 19:03:51 följande:
    Vad ni babblar

Har frusit arslet av mig idag, men köra motorcykel skulle man. Men det var nog 17 sista turen för i år.
    Tog också en tur på hojen i dag, kanske sista för säsongen, den som lever får se?

Tyckte att det var ganska skönt i solen men man fick ju ha ordentligt med kläder på sig. 
  • Per19
    takida skrev 2012-10-13 10:41:33 följande:
    Tja en av mina gamla kks vill ju ses, och han är jäkligt rolig och bra i sängen;)
    Skulle tom tänkas kunna bli en trekant! ;)

En lever ju bara en gång:):)
    Låter spännande!
  • Per19
    lemonina skrev 2012-10-13 20:38:41 följande:
    Ja det är känsligt Vad skulle du säga om jag sa att jag var intresserad av dig för att jag gillar "äldre män"? Skulle du inte känna dig som typ Hugh Heffner då ? haha. Men det låter som att han tror att en träff med mig kommer leda till något utöver det vanliga när han kallar mig "äldre kvinna" Känner mig som en GILF för sjutton     
    Äldre kvinnor är tydligen populära då dom har stor erfarenhet som jämnåriga tjejer kanske inte har?

Hörde på P3-programmet Christer häromdagen om en kille som hade haft bortamatch med en äldre kvinna.
    Han var helt lyrisk så han efterlyste kvinnan i radion.
    Det hade varit hans absolut bästa natt nånsin.

Namnet på henne var väl lite oklart men han trodde på Anna eller Hanna?

Kolla denna sida en bit ner under rubriken Johan vill hitta sin bortamatch.
    Finns ljudfiler att lyssna på.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3130
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!