• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-11-13 23:33:19 följande:
    jaja...jag ser nog.... Cool
    Hey, det är inget fel på Stockholm? ;)
  • Nicke
    kristinah skrev 2011-11-13 23:57:56 följande:
    fy fan - nu blev jag arg igen...
    jag tyckte hon kunde ha bett honom dra fram sin dick och sen kommenterat den som ful!
    HA!
    Menar du målarna?
  • Nicke
    Klöset skrev 2011-11-14 00:02:01 följande:
    Men det är väl så killar känner sig med storlekar kan jag tänka mig? Tjejer kommenterar ju det ganska friskt tyvärr.
    Ja, kanske..
  • Nicke

Jag har haft bäst... lycka?.. på E-kontakt. För min del så har det bara blivit några dejter men sen har jag känt att det inte har varit något... tjejerna har känt något annat så det har mest varit jobbigt för mig. Nu var det dock i slutet på förra året och i början av 2011 som jag var mest aktiv. Nu har jag mest tagit hand om mig själv och fått vardagen här hemma att funka.. men jag känner mig redo igen. Jag skulle inte ge mig ut om jag inte trodde att jag var klar med det gamla.. för det är jag.. NU. :)

• Nicke
    Niklas2k skrev 2011-11-14 00:14:45 följande:
    Jag har haft bäst... lycka?.. på E-kontakt. För min del så har det bara blivit några dejter men sen har jag känt att det inte har varit något... tjejerna har känt något annat så det har mest varit jobbigt för mig. Nu var det dock i slutet på förra året och i början av 2011 som jag var mest aktiv. Nu har jag mest tagit hand om mig själv och fått vardagen här hemma att funka.. men jag känner mig redo igen. Jag skulle inte ge mig ut om jag inte trodde att jag var klar med det gamla.. för det är jag.. NU. :)
    Alltså, de tjejer jag har träffat har alla velat fortsätta ska man väl säga.
  • Nicke
    Klöset skrev 2011-11-14 00:18:07 följande:
    Vad söker du i en tjej då?
    Alltid jättesvårt att säga. Jag letar efter någon som är "vanlig". Hon behöver inte träna flera gånger i veckan (inte alls är ok), hon behöver inte ha tusen bollar i luften och ett socialt liv som tar all vaken tid, hon ska väl vara rätt enkel tror jag. Ungefär som mig. Jag krånglar inte till saker i onödan... Barn spelar ingen roll. Avståndet spelar ju förstås en roll då jag inte är speciellt flyttbar. Jag har barnen skrivna hos mig och det är skola, dagis här.. och så bor ju deras mamma i närheten också. Åldern spelar heller ingen roll. En söt, enkel och rätt vanlig tjej. ;)

Äh, jag vet inte.

Sen har jag ju min mall som jag använder på nätet. När man inte har pratat med någon förr via telefon eller liknande så kollar jag mycket på hur hon skriver och vad hon skriver (förstås). Det är rätt viktigt för mig. Jag tror att jag är rätt bra på att bilda mig en uppfattning om hur en person är bara genom att analysera sättet hon skriver på. Det har aldrig varit fel i alla fall.
  • Nicke
    Anonym ((rookie)) skrev 2011-11-14 00:22:52 följande:
    Finns det inga grabbar som klarar av att få stryk i en match på wordfeud utan att sura? Eller som sist, snubben jag träffat ett tiotal gånger.. Han klagar på att han är stel i benen och jag skämtar med honom "du börjar bli gammal! ;)". Istället för att bolla tillbaka eller skämta så får man en ordentlig utläggning om hur långt och snabbt han minsann sprang igår...

Suck. Jag vill ha nån som kan bjuda lite grann på sig själv och som inte tar allt dödsseriöst. Urk.
    Kan lägga till det i det jag skrev ovan. Jätteviktigt att man kan bjuda till lite och, ja.. som du skriver, inte tar allt så jäkla seriöst alltid. Jag gillar lite sarkastisk/ironisk humor så det är viktigt.

PS. Jag suger på wordfeud. Så mycket så att jag slutade att spela det.. hahaha
  • Nicke
    Anonym skrev 2011-11-14 00:20:42 följande:
    har försökt olika dating, men allt har tyvärr lett farm till en sak, en del kan verkligen såra en, fast dom skriver man låter sååå trevlig och så och sedan visar man kanske kort på sej,=tyst som i graven=(
    Det är en fördel om man visar korten direkt i sin presentation. Man lägger korten på bordet så att säga.
    "Här är jag!" typ..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!