Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Någon som ska till Liseberg när de öppan 28-29/4.. det är  Black jack, Elisas bland anant som kommer spela...
    Varför inte ta med er dejt dit?

• Anonym (ready)

Min dejt vill tar det i sakta tempot fast han får mer och mer känslor för mig...

Hur ska man tackla sånt?

• Anonym (ready)
    s07 skrev 2011-12-22 11:28:05 följande:
    Anonym- vad menar du mer specifikt med sakta tempot??
    Han tycker vi gått lite snabbt fram så han vill att vi tar det lite lugnare...
  • Anonym (ready)
    s07 skrev 2011-12-22 12:33:42 följande:
    Lugnare, hur då? Ses en gång i månaden eller vad? Bara undrar hur han menar med "lugnare". Hm. Det är så paradoxalt om man å ena sidan påstår att man gillar en allt mer. Vad f-n ska man vänta på då? Att den andra ska svalna?!
    ja, det är ju det.. hur länge ska jag vänta... men ändå vill ja ju vänta och acceptera så som han känner.. för annars kanske han backar och jag förlorar honom.. och det vill ja inte..
  • Anonym (ready)
    Glädje58 skrev 2011-12-22 14:20:58 följande:
    Jag behöver nog lite mer kött på benen för att kommentera detta...

Hinner han inte med sina ordinarie sysslor
    Ej riktigt avslutat förhållande 
    Behöver han mer egentid 
    jadu, antingen är det att han behöver mer tid eller att han är rädd för att han ska gå för hårt på trots sina känslor eller så är han osäker i sig själv..
  • Anonym (ready)
    Glädje58 skrev 2011-12-23 14:02:20 följande:
    Men låter han annorlunda nu? Själva sättet han pratar på, och givetvis innehållet i det han säger? Börjar han få kalla fötter?
    Njae, kan jag väl inte påstå att jag märkt något.. ända att vi lite pratar lika mycket i telefonen längre.. pratar en gång varje dag nu förut 2-3 gånger om dagen så visst har han backat på så sätt
  • Anonym (ready)
    Glädje58 skrev 2011-12-23 14:15:08 följande:
    Men det kan vara naturligt, det är väl snart två månader sedan ni träffades?
    Nej, vi träffades för 2 vckor sedan.. men haft kontakt via mail och telefonen sen oktober...
  • Anonym (ready)
    Glädje58 skrev 2011-12-23 14:50:06 följande:
    Det var det jag tänkte på, er första kontakt. Så då är det runt två månader. Men du, det kan gå i vågor. Min vän och jag kan babbla på som tusan då och då. Ibland är det rätt så tyst. Det där med allt som rör julen till, kan vara en orsak till att han känner sig lite stressad.
    Ja, jag får bara vänta ett tag och hoppas på ett bra 2012 år :)

Men han vill iaf att jag skickar godnatt sms till honom varje dag så det betyder väll något iaf.
  • Anonym (ready)
    Heidi1 skrev 2011-12-23 14:52:53 följande:
    jag ock killen jag träffar, vi pratde också 2-3 ggr per dag i början + sms, nu blir det en gång i telefon och något sms. men jag tror det är en naturligt att det blir lite mindre man hörs och så även om man vill prata hela tiden
    okej, då är jag inte ensam om det iaf.. skönt att höra att det är så.. bara acceptera och ta det lugnt..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!