Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

jahapp - ensam lördagkväll...ensam med datorn plugget och tv:n....

• kristinah

som nybliven singel fick jag för mig att utsidan på nästa kärlek skulle vara perfekt och jag skulle leva lycklig i resten av mitt liv som en av de där som har en partner som alla andra vänder sig om efter på stan.

urlöjligt - i know!

efter ett år har jag mer och mer börjat strunta i utseende och letar efter någon som gör mig glad och levande - det hittade jag...120 mil bort......
    och även om han inte hade den perfekta utsidan till en början har han vuxit enormt och nu tycker jag att han är både snygg och söt och vacker och allt...
    bara det att vi får fortsätta som sådana däringa kompisar.

Nog sjutton är det viktigt att man går igång lite på varandra rent fysiskt - absolut.
     men det här dejtandet där man ska bestämma sig på 5 minuter (om ens det) ger ju inte utrymme tillatt man ens ska komma i närheten av att hinna upptäcka om man är attraherad eller ej...för attraktion sker inte alls direkt för mig - jag behöver tid för sånt....

• kristinah

jag tror också att min tanke om hur jag vill träffa någon skulel funka så mycket bättre i en mindre stad än i stockholm.

Någonstans med betydligt mindre utbud skuller göra att de man träffar inte har varit på 100 dejter det senaste året och men själv skulle också ge folk en endra och tredja chans.

eller så skulle man inte nätdejta i en mindre stad utan helt enkelt bara träffa folk via vänner och arbete

• kristinah

åt en macka och mår pyton - den som ändå hade nån här som kunde klappa en på schlapp-magen och säga att allt kommer att bli bra.

snart dundrar barnen in med builler och bång

men nu över till kärl i typ hela kroppen och lite genitalorgan och blodcellstyper

men just idag saknar jag en varm famn att krypa upp i och en glad man som kan få mig att skratta lite

• kristinah

ok...så jag låg på - det sket sig för jag var för på

jag var i mitten och normal - det sket sig för att jag hamnade nr 2-38-22 på "listan"

jag kör den coola halvt ointresserade stilen - det händer fanimig INGET!

• kristinah

men Nikla - nu blir jag lite orolig - gillar du psychon....VEM ska du träffa p fredag?

;)

• kristinah

jag blockar:

alla som flirtar - jag mailar och sen svarar de med ännu en flirt ?!?!?!?!?!!

alla som är inne hos mig mer än 10 ggr och inte lämna minsta lilal flirt eller mail - de går fetebort!

• kristinah

2-3 ggr är för få ggr för en block tycker jag
     men om man varit inne 10-15 ggr utan att ta modet till  sig (eller som jag ser det - inte se något intressant hos mig) så kommer det nog heller aldrig ske - så jag blockar....

• kristinah

jag blockar de som ger mig dåliga vibbar - de som ger ett aggressivt intryck och som verkar vara ute efter enbart sex.

Det känns som att det utan tvekan är en möjlighet som finns i nätdejtingvärldens om jag utnyttjar just för att det ska kännas som en schysst plats.
     Jag tror inte de heller är så himlans intresserade av mig helt ärligt

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!