Smecker skrev 2011-11-21 20:44:26 följande:
Nu har jag rensat bort lite dödkött från min msn. Artig som jag är berättar jag för folk att jag tar bort dem. Det kanske jag skall sluta med..
Hade en tjej som jag pratat med ett tag, väldigt trevlig tjej för övrigt, men segaste fruntimmer som går i ett par skor. Vi bestämde att vi skulle ses, men varje gång var det något som kom i vägen. Var det inte fel väder för hennes frisyr så var det hastigt uppkommet behov av manikyr, hennes mormor dog säkert tre gånger och fan och hans moster. Varje gång jag föreslog att vi skulle ses så var hon eld och lågor, men det kom alltid något i vägen. Själv föreslog hon inget, någonsin. Så nu tackade jag för samtalen och bekantskapen, men skulle ta bort henne eftersom det inte ledde någonstans. Då tyckte hon att jag var oseriös?! Jag blev nog lite förbannad och tyckte att om hon nu var intresserad av att ses så borde hon väl fått tummen ur och ordna det. "Ja men.. ja men.. det är inte så lätt!" menade hon på. Så jag sa som det var, att jag tyckte att hon var bekräftelsekåt men inte hade för avsikt att träffa någon. Det hade hon visst, menade hon på, hon var sååå seriös. Men när jag frågade hur många hon hade träffat på de 1.5 år hon varit reggad där blev det tyst. Till slut kläcker hon ur sig "Men det är faktiskt farligt att träffa killar på nätet! Tänk om jag blir våldtagen?".. ja för det händer ju om man ses på ett café.. det slog lite slint i skallen på mig, så jag kläckte den kommentar som jag tror att jag skall ha på min gravsten..
"Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?"

*skrattar nästan ihjäl mig*
Du har snott min kommentar, den har jag sååå använt... Är du dum på riktigt?