Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-28 10:07:58 följande:
    Vem hämtar sin nya bil idag då? Vem kan det vara? Fy faaaaaaan jag är helt stissig
    Vilken tur att du ska hämta den i dag så det inte blir ett måndagsexemplar Flört

ps
    parkera nu inte under eventuellt fallande träd 
  • Glädje58
    takida skrev 2011-12-28 13:10:10 följande:
    Jag hade gärna gått på en dejt av det mer annorlunda slaget! Typ klättra, hoppa fallskärm eller nåt;) 
    Fallskärm låter farligt, tänk om jag på första dejten gör ett dåligt intryck och hon beslutar sig för att knuffa ut mig ur planet utan att först kolla att fallskärmen är redo
  • Glädje58
    Anonym (ready) skrev 2011-12-28 15:29:24 följande:
    Nån mer som tränar och siktar att bygga upp muskler?

Jag har försökt i två år. Det händer inte så mycket men det är underhållande på flera sätt Glad
  • Glädje58
    s07 skrev 2011-12-28 14:50:13 följande:
    Nyfiken, vilka presentationer går fetbort hos er? Och vad lockar?
    Ibland skriver jag till dem som inte har någon presentation alls. Och en del av dem har inte ens en bild. Då brukar jag skriva att de verkar intressanta på något sätt. eller att det finns något intressant mellan raderna. Får jag svar? Nej, men vem bryr sig :)

Håller med om att promenader och resor känns tråkigt. Och det där med att ha bilder på blommor, husdjur och bilder från någon semesterort. Vad tusan är det för skit.
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-28 17:57:23 följande:
    Fick nyss ett mail på SD.

"Knoppis men lite söt ändå"

Say what? Knoppig? Lite söt? Ändå?

Jo men det var väl charmigt..
    Vad skulle knoppis betyda?
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-12-28 11:56:50 följande:
    Just nu hatar jag nätdejting, all dejting som finns! Känns inte som om det finns nån som faller mig i smaken så jag tror jag lägger ner detta faktiskt!! känns aptrist.

Jag känner som du, men likt förbannad så kan jag inte låta bli att ändå ha kvar kontot på hp.
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-28 18:12:06 följande:
    Knoppig skulle det stå.
    Jag vet inte vad det betyder? Att jag är lite rund kanske?

Att du är på väg att blomma ut?

Frågan är om det ska tolkas positivt eller negativt? Negativt kanske, för sen får du reda på att du ändå är lite söt

Mycket märkligt måste jag säga. Var det allt han skrev?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-28 18:13:51 följande:
    Små toppiga bröst?

Ja, sånt måste man verkligen få sagt i ett initialt skede, väldigt viktigt  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-28 18:27:43 följande:
    Haha, ja det hade varit sött men jag har F-kupor . Fast han kanske är van vid enorma bröst

F låter enormt, men det kanske det inte är...
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-28 18:30:35 följande:
    Smecker skrev 2011-12-28 18:18:37 följande:
    Fast frågan är ju hur han kunde veta det. Kan ju lika gärna varit en sån där Butterix-BH.. eller vad har du för bild, egentligen, Anonym (Hopplös:))?
    Ja, exakt en sån bh har jag! Tänkte att om jag även har det på första dejten så kanske han börjar gilla mig och sen kan jag visa vindruvorna jag gömt i den..

Vänta inte för länge för då blir det bara russin  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!