Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-03 18:23:39 följande:
    Jag kommer helt osökt att tänka på

">

Underbart!
    Spelas nu med högsta volym här. Golvet vibrerar
    Smecker skrev 2012-01-03 18:28:05 följande:
    Jag avstår att uttala mig, känner inte dig fröken Anonym (Hopplös:))
    Varför måste du alltid vara så korrekt?! Du behöver inte vara rädd för att jag stöter på dig eller att jag ska missförstå dig och tro att du stöter på mig Varför inte bara hänga på och skratta? Det hade jag gjort om du skrev motsvarande.
    Smecker skrev 2012-01-03 18:39:18 följande:
    Korta svaret:

För att jag är jag, jag är sån, sån är jag.

Långa svaret:

För att jag är jag, jag är sån, sån är jag, jag gillar mig själv som jag är, lär dig leva med det
    Det bästa är att jag inte behöver lära mig leva med det

Och för den delen vet du mer om mig än jag om dig! Solig

Nu dags för B&J-glass och skriva ett svar till Mr Knäpp.
    Smecker skrev 2012-01-03 18:47:07 följande:
    Helt rätt, det behöver du tack och lov inte.

Jag vet det du valt att dela med dig av, ungefär som du vet vad jag valt att dela med mig av Annars är du faktiskt välkommen att fråga, jag bits bara om jag får betalt. 
    Åhh, vad kostar ett bett i nacken?

Nu har jag äntligen skrivit ett långt mail och fått ur mig alla mina åsikter, tankar och känslor. Det var väldigt skönt ska jag säga er.
    Jag var helt ärlig. Både med mitt intresse och med hur knäppt jag tycker att han beter sig.

I vanliga fall skulle jag nog känna att jag blottat mig eller utelämnat lite för mycket men inte denna gång. Jag är helnöjd och stolt över mig själv!

Glädje58 skrev 2012-01-04 00:25:31 följande:
    Jäkligt bra gjort av dig. Nu vet han var du står och då är det dags för honom att lägga korten på bordet. Hoppas han gör det.
    Ååhh, tack

Jag tror faktiskt att han inte ens kommer svara. För det blir så jobbigt för honom. Men det är okej, jag har fått sagt mitt och jag vet att han kommer läsa det.
    Smecker skrev 2012-01-04 00:52:11 följande:
    You go girl!
    Känns bra. Riktigt bra!

Nu har han svarat på mitt mail. Han svarade "För säkerhetsskull så blockar vi varandra" Och så blockerade han mig.

Vilken jävla tönt!

uniMog skrev 2012-01-04 14:35:38 följande:
    Skitbra! Då har du ett avslut, en anledning att vara arg på honom, du ser hon om som en tönt och du kan gå vidare. Good for you!
    Ja att han var så feg trodde jag verkligen inte. Han la även till att jag hade fel. Men djupare än så gick han inte
    Anonym (ny) skrev 2012-01-04 14:38:16 följande:
    haha han kunde inte ens ta en konflikt!! bra att han visade sin rätta sidan tidigt!! jobbigt om man gillar en person men bättre det händer nu än när du kärat ner dig ordentligt!
    Nej en sån man vill jag ju inte ha oavsett.
    giftgrodan skrev 2012-01-04 14:39:19 följande:
    herregud vilken superidiot. DU har skött det snyggt iaf och kan gå ur det med högt huvud! :)
    Visst är han?!
    Tack
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!