Legacy skrev 2012-05-13 20:03:47 följande:
suuuck. jag har tydligen mailat med Js arbetskamrat när jag var på e-kontakt. det kröp fram idag, varit en pisshelg, allt var sååå fint och underbart tills igår kväll, slutade med att jag har toklipat hela natten och nu är ju J borta en vecka. så jag är väl singel igen inom en vecka käns det som, han får mig att må så bra men samtidigt så sjukt dåligt, har inte mått såhär kass på år och dagar känns et som, mår illa bara jag tänker på att jag inte vet hur han tänker.
Jag har några gamla emailadresser kvar med mitt gamla efternamn i tex för utveckling för android market, det måste jag ändra.
och eftersom mina xboxhandkontroller hade ramlat ur sin laddstation så tror han att jag hade min kollega här och spelade xbox så han tror jag inte är trogen... eller ljuger för hnom. Katterna gör ju så att de trillar ur
Så nu sitter jag här med hans satans papegoja, ska man passa på att lära den en massa skit kanske....

vad har jag satt mig i för skit, snacka om att känna sig helt jävla värdelös
Ok jag har varit ganska passiv i att lägga mig i eran relation för att jag tyckte att J nog borde få en chans att förbättra sig. Men nu måste jag nog få säga att det låter som om att du är mer olycklig med honom än lycklig. Det är var och varannan vecka du är i tårar och han får dig att må dåligt.
Jag förstår inte varför han blev arg för att du mailat någon av hans vänner om de var med på en datingsida likt dig? Det är ju det man gör på datingsidor. Och det var innan eran tid.