• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo

Tack!!

Då återkommer jag med rapport om det blir dejt *L* 

Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Singeln)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-03 18:04:38 följande:
    Tack!!

Då återkommer jag med rapport om det blir dejt *L* 
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-08-03 17:42:15 följande:
    Eller undrar man om det ger samma effekt om man sätter i batterierna för att sedan ta ut dem igen - O vips sitta utan fjärrkontroll.

Men seriöst måste fråga.......

Brukar inte vara åldersnojjig, men nu vette tusan. Precis inlett en dialog med en ensam mamma på 31 (jag 43) och hon är precis lika ohemult vacker som hon är trevlig. Bor dessutom i samma stad och tusan vet om inte i samma stadsdel oxå.

Bör jag överhuvudtaget tänka på åldersfrågan? Drömmer       
    Hon är 31 för sjutton gubbar!!!! Klart du ska träffa henne, i värsta fall har du haft en dåligt dejt med en vacker kvinna.
  • Sofia1970

Vad betyder det här ordet eller nån som kan komma på vilket ord han menar? cuckold

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-03 19:37:26 följande:
    Vad betyder det här ordet eller nån som kan komma på vilket ord han menar? cuckold
    Antingen är du skojig eller..........om du undrar på riktigt? Cuckold är när mannen gillar att se frugan kopulera med en annan man
    Come on katten - det svänger ju...
  • Sofia1970

Aha! Vaddå, jag är naiv blåögs och oskuldsfull. Jag kan inte såna ord ju!

• Sofia1970
    Anonym (nygammal) skrev 2011-08-03 20:07:53 följande:
    Eller så kan det gå så  här... www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=s...#.TjmHVnmwJtw.facebook
    Undrar om jag verkligen vågar börja nätdejat
    Jamen så kan man ju inte ha det. Att nån skriver att de är snygga så är de fula ju. Det finns folk till allt.
  • Anonym (Dejting)

Kolla på det här! Har aldrig varit med om maken. Lite fakta så att ni förstår: jag kommer från ett annat land, har bott i Sv i 14 år. Har ett namn som inte är så vanligt i Sverige, dock förekommer det även svenskor med det namnet. Har också ett utseende som skvallrar lite om att jag inte är svenska. Vissa gissar på en gång att jag inte är svenska, vissa gör inte det. Jag döljer inte det heller men det är inte det första jag säger :)

Det här fick jag av en kille jag har haft lite mailkontakt med. Till honom sa jag bara vad jag heter, inget annat.

Hej X!  vart kommer du ifrån? jag vill utforska världen och att träffa en tjej ifrån ett annat land är en bra början:)

Que? :))))

Skrev till honom att "Jag trodde att utforska världen innbar att man reste runt i världen".
    Ska man skratta eller gråta?

• Anonym (Dejting)

En till märklig grej: jag gjorde en matchsökning på HP igår och så kom det upp en kille. Jag skrev till honom och kommenterade hans profil. Till svar fick jag att han höll på att dejta nån och hade fjärilar i magen och hoppades att det skulle bli nåt mellan dem. Han önskade mig lycka till. Visst, jag köper det.

Idag gick han in på min profil igen!!! VARFÖR DÅ????

Får för mig att nån skrev här tidigare att det var ett nytt sätt att dissa nån.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!