• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-14 23:48:42 följande:
    Grattis till nya jobbet Niklas Glad

Det är helt okey första dagen, sen kommer de att bli positivt överraskade över hur effektiv du kan bli när du är ditt vanliga jag Förvånad
    Tack. :) Det går säkert jättebra men tankarna ligger där och gnager.
    Jag ska jobba med det jag kan så det ska gå fint. 
  • Nicke

Jag har jobbat med annat. Drivit Pressbyrå, ridskola och allt vad det är.. så jag har haft saker att göra. Det blir dock lite annorlunda nu.

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-04-14 23:53:39 följande:
    Men vad är det för tankar du har?
    Att jag inte ska fixa det...men jag känner samtidigt att det inte blir några problem.
    Sen funderar jag på hur det ska bli, hur det kan vara där, hur de anställda är osv. Bara vanliga tankar men tankarna gör att jag inte kan sova.. även om det inte är negativa. Jag är nervös och förväntansfull typ. 
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-04-15 00:00:51 följande:
    Helt naturligt med andra ord. Jag har en känsla av att du vill prestera bra i ditt jobb och känner en heder i att vara duktig. Klart att du vill ha kontroll över det.

Sen är det bara att hoppas att de anställda är justa. Du behöver bara tänka på att de första fem sekunderna är de viktigaste haha... Tungan ute
    Absolut. Visst vill jag det.
    Min titel är "IT Controller" (it-ansvarig) så det blir ju att många blir beroende av mig.. men det ska nog gå bra som sagt. Han som har tjänsten idag slutar om 3 veckor så vi ska gå tillsammans tills dess. Sen blir jag ensam.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-04-15 00:06:38 följande:
    Bra att vara ensam på den platsen Flört
    Helt ok.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-04-15 16:56:48 följande:
    Åh, gissningslekar! Trevligt.. om man är <12 år. Varför inte bara berätta vem man är om man nu känner för det? Jag fattar inte poängen med att gissa, helt ärligt.
    Det KAN ju vara så att man inte vill bli hittad.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-04-15 17:01:58 följande:
    [quote=64469673][quote-nick]Niklas2k skrev 2012-04-15 16:57:43 följande:[/quote-nick][/quote]
    Jo absolut, men vad är då poängen med att instigera och uppmuntra gissningslekar? Det känns rätt omoget.
    Inte vet jag. Ignorera det?
  • Nicke

Lite överdrivet ja.

Har han bett om ursäkt och förstår att det var respektlöst så bör du nog släppa det. 

• Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-15 19:30:51 följande:
    Äh det är lite annat med som spökar men alltså, det är en bra kille i grunden det är jag säker på men jag undrar lite om det här med mognad att göra kanske, det löser sig!
    Jag har inga som helst problem att välja rätt när jag surfar på FL i mobilen. Vart fan klickar du egentligen?
  • Nicke
    FredrikCA skrev 2012-04-21 11:53:26 följande:
    Nehej nu ska jag iväg på 30 års lunch, Sen blir det 30 års fest i kväll så får se om jag dyker upp mer idag eller om ni får det lungt ;)
    Herre! Ska du äta lunch i 30 år för att sedan gå på fest i ytterligare 30? Förvånad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!