Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

uniMog skrev 2011-12-29 20:15:20 följande:
    ISNOGOOD!! Hjärta

Isnogood skrev 2011-12-29 21:14:19 följande:

Skål   Hjärta   {#emotions_dlg.flower} 

uniMog skrev 2011-12-29 21:16:52 följande:
    Försöker du supa mig under bordet din lilla filur?
    Men vad är det här för något?
  • Glädje58
    Racer x skrev 2011-12-30 00:23:01 följande:
    Stammisar på FL sen tidernas begynnelse....

Trodde att det var något på gång här...  Glad
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-30 01:37:39 följande:
    glädje58: tack för de inte helt sanningsenliga, men väldigt snälla, orden!

Du, jag menade verkligen det jag sa. Du är så jävla kritisk. Fan...
  • Glädje58

Fan, det är andra gången det händer mig. En kvinna skickar en flirt till mig och börjar brevväxla. Kruxet är bara att hon ser ut som en man. Vad tusan gör jag? Den första som kontaktade mig kunde jag svurit att det var en man som hade dragit på sig en peruk.

• Glädje58

Jag åker till min vän i göteborg och är där under helgen  Glad

Gott Nytt År på er allihopa  Skål 

• Glädje58
    takida skrev 2012-01-02 21:02:59 följande:
    om ni ska tjöta massa skit eller göra stan osäker nån kväll hakar jag gärna påGlad

Lika bra att jag hakar på och ser till attt stan är säker  Glad
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 17:17:42 följande:
    ...Ja jag vill ha barn och hela paketet......Men även om jag vill ha allt det där så är det väl inte sagt att jag vill ha det med just honom...... Jag vill(e) träffa honom, dejta, ha roligt, se om vi klickade.
    Men han verkar tro att jag kräver en mass av honom nu omedelbums!

Är det så att han inte är med på dina framtidsplaner och därför börjar städa skrivbordet och tömma lådorna?
  • Glädje58
    etanol skrev 2012-01-03 08:43:07 följande:
    ...Varför utgår man alltid från vad den andra tycker? Varför utgår man inte  från vad man själv vill?
    Alla snackar om raka puckar, men man håller ändå på att slår i snårskogen för att skönja var den andra står innan man själv törs...
    Bra sagt etanol. Fler sådana kloka ord tack  Glad

Det är precis det som är syftet med hela tråden - att hjälpa oss att inte bara överleva, men även leva och må bra i nätdejtingdjungeln.   Vi ska hjälpa varandra att få en bra tillvaro i dejtingen och se till att vi hittar någon som är bra för oss. Vi ska inte acceptera att man dejtar någon som får en att må sådär, eller dåligt på något vis. Se till att nivån i tråden är högt i tak. Vi ska kunna uttrycka oss fritt och få vädra våra åsikter...
  • Glädje58
    Isnogood skrev 2012-01-03 19:12:29 följande:
    Sååå, någon som kommit på hur man överlever..?

Att inte ta det så allvarligt, det är kommer fler chanser och tillfällen. Det är inget fel på en, det är bara så att man inte passar ihop helt enkelt. Se till att ha annat som ger dig glädje här i livet...
  • Glädje58
    Isnogood skrev 2012-01-03 20:25:37 följande:
    Tja...men antingen är det ju miiig det är fel på...
    -Eller helt enkelt i stort sett ALLA andra, som besöker min sida... "suck"

Som i dag... Har fyllt i att jag söker en man i ca 35-40.... O va faen är det man får besök av..?

20-23-åringar.... "muttrar"     
    Du dejtar två tjugoåringar åt gånger och säger att du egentligen söker någon som är lika gammal som ni två är tillsammans.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!