Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-23 21:14:37 följande:
    man ska hitta så många ord som möjligt på två minuter, askulSkrattande
    Tar typ en minut att lära sig, seså kom igen jag vill spela!!Glad
    Har inte iPhone så kan tyvärr inte hjälpa dig....  men lika glad är jag för det... för jag har hamnat i turf träsket... behöver inga fler beroenden just nu Tungan ute
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-24 09:28:29 följande:
    God morgon alla sköningar.....

Jaha efter att ha läst igenom så har jag dragit dessa slutledningar......

Cocacola=Axl

Madida=Smecker

Fredrik=Vanilla ice

Vem hade J nu då?  Var det Takida eller legacy eller Heidi  FörvånadNån av dem har KF det vet jag...Obestämd

fjäril=Avhopparen

Nybörjaren=profil på HP

Det är inte lätt att hålla reda på allt Tungan ute Jo stocholmsman 77= var inte det oxå Colan?

Niklas2 K..vet jag inte...

Glädje?   är du ledig???Cool
    Snyft, snyft... men jag då!!!?? Gråter

Jag vill också vara med och leka.. vill också åka till Liseberg eller chokladbrottas!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-24 09:59:31 följande:
    Nattens skyar.Du är reserverad för ngn helt annan ;)
    Men jag vill ju också vara med på listan... kände mig bortglömd!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:04:39 följande:
    Ja nu sover de, alla nattsuddare, dagskiftet har gått på nu!.....Nu skriver vi massor så får de jätte mycket att läsa.......Drömmer
    Ja, vad vill du diskutera? Jag är ledig idag.. har bokat tvättstugan... 
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:06:22 följande:
    Fööörlåt darling.......Listan var inte komplett........
    Ah! Tackar sötnos.. du är förlåååten! {#emotions_dlg.flower}
    Legacy skrev 2012-04-24 10:07:08 följande:
    hahaha du är galen

usch hade en sån jobbig diskussion igår med J, han tyckte mitt liv är perfekt för att jag tjänar bra (anligt honom) har en bra bil, kul jobb osv. Jag hatar att höra att något är perfekt, om något ska räknas som perfekt så är det ju att få dela sitt liv med någon man tycker om! Inte materiella saker. Hur får man in det i någons hjärna? Jag skrev det i ett mess igår att det är isåfall perfekt för att han finns där, inte för att jag har en massa saker....

Killar, ibland tänker dom väl ändå helt galet eller     
    Jo, jag känner igen sånt snack i snacket "vart/hur vill du bo?" Öhhh.. det spelar mig inte så jättestor roll bara jag får bo med nån jag älskar liksom. Men näääääää... hur vill du bo? Hus, lägenhet? Var? På landet? I stan? Spela roll... jag vill bara må bra och vara lycklig.. var eller hur spelar mig mindre roll.. faktiskt!
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-24 10:10:50 följande:
    Jag förväntar mig en jävligt stor bukett nu... Drömmer
    Klart du ska ha!
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-04-24 10:25:25 följande:
    Alltså vi har redan haft det där snacket "hur vill du bo? lägenhet? är du en lägenhetsmänniska? Gillar du lägenheter? Gillar du hus`? gillar du trädgårdar? " AAAAHHH käften tänker jag, och jag bor varfasen som helst bara du är där typ
    Ja, men precis!!!! Det är det jag menar... och samma diskussion med alla killar i princip!
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:26:12 följande:
    nattens skyar ,Tack!.....pustar utFlört
    *tummen upp*
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-04-24 10:37:46 följande:

Okej jag fick en ide jag som är lite geek, jag vill ju gärna ha något teknikrelaterat, texten är inte bestämd än men typ såhär: (just nus krev jag bara Love)

Jättesöt!
  • Night sky

Fan.. det verkar ju roligare att vara singel... vill också vara med i en busgrupp...hmm

• Night sky
    Smecker skrev 2012-04-24 11:14:47 följande:
    Elaking
    Nu vart jag nyfiken... hur lång/kort är du egentligen?
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-24 11:19:36 följande:
    Åh.. som en dvärg ungefär. 4-5 tvärhand ca. Det är okej att kalla mig dvärg, fast jag föredrar lågväxt.
    Nämen vad gulligt!
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-24 12:20:10 följande:
    Vad har ni (gäller alla i tråden) för åsikt när det gäller syftet med att vara tillsammans med någon, ett fast förhållande?

Är det att båda två ska var sin lika fin bil. Båda två ska tjäna lika mycket. Båda två ska bidra med lika mycket pengar in i familjen. Båda två ska helst göra samma saker ihop...

... eller ska man bidra med det man kan, genom pengar eller arbete. Att båda två kan utveckla var sin sida av intressen, att man är två individer.

Nu när jag tänker på dig Legacy och J, så tänker jag på att han har en villa på Hisingen för fyra miljoner. En fantastisk bostad om man vill bo där. Du har ett jobb som ger en stabil och hög inkomst, fin bil. Varför kan han inte se det som att ni bidrar med olika saker till ert gemensamma hushåll. Han kan fortsätta att jobba med sin musik. Det kanske inte ger så mycket pengar just nu men han är lycklig med det han gör. Du älskar ditt jobb. Det här är fantastiskt för er båda två. 
    Syftet med att ha ett fast förhållande är ju (tycker jag) att man kan kan och vill stötta varandra. Och då menar jag i både ekonomiska och oekonomiska frågor.
    Men jag har inga som helst krav på att bli försörjd på nåt sätt. Jag vill kunna klara mig själv. Och killen jag har ett förhållande med måste kunna klara sig själv och sen får man sätta ihop det på nåt sätt som passar båda. Och sen hjälpa varandra om den ena har svårare tider osv av nån anledning. Allt är ett givande och tagande tycker jag iallafall.

Och det där med egna intressen är väl viktigt. Men om man råkar ha samma intressen och man trivs i varandras sällskap medan man pysslar med nåt intresse är väl inte det fel det heller?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!