Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-14 20:05:03 följande:
    Jaså? Näe jag kan allt vara näästy också :P

Jag ogillar lögner, Men fungerar det så är det ju ett jättebra tips.

Nasty Fredrik haha. Jag gillar den sidanFlört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-14 20:14:16 följande:

Suck! Mejlade ju med en tokvettig kille alldeles i början av mitt nätdejtande som helt klart hade passat in bra där, bullar kunde han minsann baka också, påstod han. Jättevettig kille som jag av någon anledning skrämde iväg. Inte det bästa jag gjort kanske...
    ok men vad gjorde du för att skrämma bort honom då? Mitt X var kock och han lagade underbar mat. Saknar den maten då min inte ens kommer i närheten. Jag är väl helt ok på att laga mat men jag har inte hittat något rätt som jag känner att den har jag fått min prägel på. Något som utmärker mig.
  • lemonina
    Decibella skrev 2012-05-14 20:40:34 följande:

Jag tackar då inte nej om någon annan bakar men väljer att skona andra för mina bakprodukter.

En matlagningskurs kanske skulle vara något ;)

Matlagningskurs skulle vara kul:) Tänkte gå och lära mig laga indiskt här om veckan men det var inget bra datum.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-14 20:41:57 följande:
    Var på typ "dejt" idag... Men ändå inte. En kille som också är JV-avhoppare... Inte för att vi är intresserade av varann, men vi åt middag och tog en öl ihop. Var ju trevligt det också.
    Trevligt. GladSatt ni och pratade massa om jehovas tiden då eller?
  • lemonina

Godmorgon! Värst vad det var kärvänligt här i tråden mot slutet av kvällen igår. Kan det vara alla vårkänslor som börjar komma fram? Glad Hjärta Nu ska jag snart iväg till knotknackaren, något jag inte direkt ser fram emot men det blir skönt efteråt, när jag kan vrida på huvudet igen.

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-15 09:14:00 följande:
    God morgon på er, hoppas ni fick en god nattsömn...min va ju så där då,som vanligt...

Kissemissen är extra gospussig me  mig nu, och det är skönt ha han i sängen..Katt trollbollen.

Idag blir det en lång promenad. ledig  och ska bara jobba i morgon sen är jag ledig igenCoolFina dagar..

just ja får inte glömma tvättstugan i kväll.......har varit fullbokat sen i söndags...Nu MÅSTE jag tvätta!!

Solig
    Skulle också behövt en liten katt i sängen i natt som ligger och spinner. Dålig nattsömn för min del med, så idag känns det som jag fått en stekpanna i huvudet ungefär. Tur att det finns kaffeKaffe
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-15 09:21:33 följande:
    Ja eller hur,Lemonina!Glad..Kaffe är godast på morgonen. Ska du till kotknackarn ,dit var jag me för ca 3 veckor sen..blev lite rörligare i nacken..hoppas du blir bättre du å........Ja de va en loveline här i går........måste nog va våren du!       HjärtaFlört

Mmm visst är det bäst med kaffe på morgonenGlad Haha det var kul och läsa alla fina ord som folk skickade kors och tvärs här, nästan så att jag blev rördFlört Loveline!!! 
  • lemonina

Tror jag kommit i en för sen ålderskris eller någotObestämd Spanar bara in killar som är yngre numera på HP.
    Kan jag har problem att acceptera min riktiga ålder kanske? 

• lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 18:29:08 följande:
    Vad är den?
    32år vilket jag inte fattar för övrigt. Hur snabbt har inte tiden gått?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!