Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-24 12:37:37 följande:
    Och sätta på varandra.
    Ja, det räknar jag in i gemensamma intressen!
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-24 12:41:02 följande:
    Självklart inte fel Solig

Blir bara så ledsen när jag hör Legacy berätta om hennes samtal med J. De har olika saker och kompletterar varandra bra, både ekonomiskt och praktiskt. Men han vill ha samma ekonomi från jobbet men missar att han redan sitter på en bostad som är värd väldigt mycket. Sen när det gällde bilen har jag för mig att han hade en likadan, men jag kanske har missuppfattat det. Hon har ett kul jobb men han jobbar med musik som han älskar. Vad är problemet?
    Nä, jag ser inga problem i det i alla fall!
    Go Legacy och J! Skål
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-24 12:41:49 följande:
    Enligt vissa trådar på FL så är det inget man automatiskt kan räkna in.
    Man och man... jag räknar iallafall in det i gemensamma intressen... annars är det väl under icke gemensamma intressen man får räkna in det
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-04-24 13:10:39 följande:
    Nej jag har inte testat det......skulle behöva ;)

Annars har jag hängt i No Pooh tråden lite, Att bara använda balsam till tvätten,eftersom i princip alla schampon innehåller uttorkande ämnen.Men det är svårt,ibland måste man ju anv det....Jag har självfall i mitt så det blir lite sprödare än ett rakt......
    Hur funkar No Pooh?
  • Night sky
    FredrikCA skrev 2012-04-24 13:40:08 följande:
    Neeeej
    Jooooooo
    takida skrev 2012-04-24 13:42:17 följande:
    c-uppsats eller?
    Själv sitter jag med en tentafråga som inte finns med i litteraturen, känns verkligen seriöst att enda sättet att hitta svar på frågan är att googla
    Har redan för ett par år sen skrivit c-uppsats. Det här är en mindre uppsats för en kvällskurs.. med förhoppningen att i slutändan kunna söka vidareutbildning...

Nä, känns nog inte så seriöst att googla.. men vad gör man inte?!
  • Night sky
    takida skrev 2012-04-24 13:42:17 följande:
    c-uppsats eller?
    Själv sitter jag med en tentafråga som inte finns med i litteraturen, känns verkligen seriöst att enda sättet att hitta svar på frågan är att googla
    Lycka till förresten! {#emotions_dlg.flower} 
  • Night sky

Nu är jag helt klart uttråkad och rastlös här... var tvungen att logga in på Hp (bara kika lite Drömmer) Och ser att min stalker har varit inne på min Hp-sida... 91 gånger... haha Cool

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!