Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-15 18:33:23 följande:
    Fel svar. Du ska svara "En siffra" :)
    Vad då 8 eller?
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 18:34:40 följande:
    Förövrigt så har jag fyllt tjugotolv också nu, Blir kanske tuffare när man måste lämna tjugoårsåldern.
    Haha. Tror att min åldersnoja tar sig i uttryck på så sätt att jag spanar efter yngre män. Konstigt när jag var 30 år och var i ett långt förhållande oroade jag mer för att jag måste gifta mig och skaffa barn än vad jag gör nu när jag är singel och det inte finns någon. Nu känns giftemål och barnafödande som ett annat liv. Tänker mycket sällan på det, trots att alla får barn åt höger och vänster.
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 18:36:02 följande:
    Nej jag menade mer att åldern är bara ett nummer, Man är inte äldre än man känner sig och beter sig :) 
    Sluta nojja :) 

Jaha det var jag som var trög och inte fattade det. Nej precis så är det. Gött det är att vara barnslig heheTungan ute
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-15 18:42:29 följande:
    Det sista har jag bara träffat äldre killar men jag känner att de är för gamla för mig. Jag må vara 32 år men känner mig långt därifrån. Så från och med nu är det yngre killar som gäller för min del.
    Ja det kanske vore något. Ja han jag var på dejt med sist var 30 år men han kändes nästan äldre än mig.  Kanske ska satsa på under 30 sträcket.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-15 19:03:23 följande:
    Man är så gammal som man gör sig! Solig
    Då är jag 25 årSkrattande
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 19:16:35 följande:
    Jag känner som tur är få personer som är jobbigt "vuxna". Kanske är mer sådant i storstäderna.
    Det viktigaste är att personen har humor- Då kvittar det om den är 65 eller 27; Sen vill man så klart kunna prata allvarligt ibland också. Men annars brukar man kunna vara kompis med vem som om bara det finns.

Sen kan väl tänkas att en 65 åring har lite andra intressen än vad jag har, Jag är inte så mycket för att skruva på hörapparaten, trimma rullatorn, spela bridge och bingo och sista som klistrad vid V-75 

Bingo is the "shit" Flört
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 19:24:10 följande:
    Oja, Det och lotto, triss och sverigelotten är grym underhållning en tisdagseftermiddag straxt innan sömntabletten och stolpillret ska tas.

HAHA! Det är kul när man vinner.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-15 19:27:30 följande:
    bilbingo är skit kuul

Ja bilbingo är roligt
  • lemonina
    Decibella skrev 2012-05-15 20:09:56 följande:
    Lemonina: kör på!! :)

Det är gjort! Jäklars vad jag blivit modig på sista tidenGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!