Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2012-01-07 19:27:43 följande:
    Okej lördagen den 17 mars då så är alla välkomna till götet preliminärt
    boka in barnledigheter och annat och justera datum fritt utefter det! 

Hmmmm... Nu ska vi se här, jag jobbar varannan helg. Så det innebär att jag har 0,00038% chans att jag är ledig. Vecka 11, lördag... attans också, jag jobbar :(
  • Glädje58
    Laurora skrev 2012-01-07 19:50:54 följande:
    fick precis ett mess från ett gammalt dejtingragg, som undrade varför jag inte hört av mig. På två månader? Ja, asså. Om man inte hörts alls på två månader så äår det väl ganska uppenbart att det inte klickade alls? För ingen har ju hört av sig liksom.  

Alltså ska man ens svara? För att vara schysst? Eller jag vet inte, jag blev mest paff. Vilket intryck man gör Drömmer   

Säg att du har träffat en ny som det klickar med. Audi heter han...  Skrattande
  • Glädje58
    Laurora skrev 2012-01-07 19:53:38 följande:

Ja jag tänkte att det är framförhållning nog så kan man ju flytta och grejja och dona wiho!

Jag måste ordna ledigt, om jag får komma för dig Laurora?
  • Glädje58
    Laurora skrev 2012-01-07 19:56:23 följande:

ja du såg ju kraven! minst 51 besök på MP och.. ja såklart doh, det finns nog bara kravet att man vart med här innan

Okey, 51 besök hos MiljöPartiet. Det kan jag nog hinna med innan festen... Jag kommer...
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-01-07 20:02:39 följande:
    och du la dig 1 besök över det jag skrev för att? Aaah, vad välkommen man känner sig.
    Lugn, du hinner få fler besök fram tills dess... Annars ber du oss att besöka din profil  Flört
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-07 20:16:37 följande:
    Sorry, är visserligen barnledig men kattskrällena är mer än jag tål, alldeles oavsett medicinering Skrikandes
    Det är bara att hoppas på gott väder, så kan du sitta på uteserveringen och slippa katterna. Det är panoramafönster så vi kommer ändå att ha ögonkontakt med varandra.
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-07 20:27:56 följande:

tycker vi får försöka hitta en lösning så booyah kan vara med

När jag får min lägenhet i göteborg kan vi träffas där, utan katter.
  • Glädje58
    Laurora skrev 2012-01-07 20:33:02 följande:

Tycker Booyah får sluta vara allergisk jag ? Alla röstar för?

Sen tycker jag att vi inte kör någon buffé som innehåller kattmat och dylikt. ingen pussy heller, eller heter det pussi?  Flört
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-07 20:41:46 följande:
    Det är därför jag inte raggar, jag tål inte pussy och alla kompisarna säger hela tiden att de skall äta massa pussy när de raggat upp en tjej.. låter farligt det där, visste inte att tjejer hade så mycket kattmat.

Och sen när man hör talas om att det ska förtäras whiskys, så är det i själva verket whiskas...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!