Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-23 14:03:02 följande:
    Jag var där i förrgår, de är kanon där faktiskt Men ska du hälsa på så ha med dig mynt för den jäkla skitautomaten tog inte något av mina kort. grrrr!
    Röntgen där är helt okej iaf, resten vet jag inget om
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Laurora skrev 2011-12-23 14:06:49 följande:
    Jag har legat inne på någon medicinavdelning där i en vecka när jag fick en allergisk reaktion, och var på röntgen när jag blev påkörd osv. De funkar alltid så bra och är skitproffsiga med humor!
    Stämmer bra det! Var ett tag sen jag var där, men det är på pricken min erfarenhet.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-23 14:53:28 följande:
    En sak jag inte kan vara utan, det är musik. Det hjälper väldigt mycket till att höja ens välbefinnande
    Helt rätt, har glömt att plåga grannen idag! Tack för påminnelsen..

">

• Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-23 14:58:39 följande:
    Gött  Glad

Jag var på deras konsert för några år sedan med barnen och ex frun på Ullevi. Härlig upplevelse...
    Har inte haft den förmånen.. senaste konserterna var Depeche Mode och Bon Jovi.
  • Smecker

Gammal klassiker som kommer funka fint när jag äntligen får mina nya högtalare Jävlar vad grannen skall få den fan..

">

• Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-23 15:09:18 följande:
    Skön låt, hade faktiskt glömt bort den. Ska kolla om det finns någon remix på den.

Vad blir det för högtalare? 
    Det blir de här.. har bara datorn som stereo, exet fick förstärkaren eftersom högtalarna var hennes Tungan ute
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-23 19:30:11 följande:
    Den är grym. Jag kommer ihåg när jag kom hem med den och ställde den på köksön. Vardagsrum och kök i öppen planlösning 80 m², 4,5 meter i takhöjd. Den fyllde hela rummet med musik, lätt som en plätt. Sonen bara gapade och blev helt lyrisk :)
    Tja, hade den kostat 2400 kr mindre så..

• Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-23 19:49:39 följande:
    Fast jag tror faktiskt att din anläggning kan låta bättre än min, eftersom du har en subbas. Men jag var i behov av en bärbar lösning.
    Jag ville ha just subbas för att jag lyssnar på sån musik som kräver lite extra tryck. Och för att det retar grannen. Min nuvarande 2.1-lösning är gammal, membranet har torkat så basen skorrar på högre volym. Förbannat irriterande, vill spela så jag kan stå i köket och laga mat och lyssna från vardagsrummet utan att höra det där skorrandet.
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-23 21:40:11 följande:
    mitt längsta arbetspass började kl 06.00 och slutade kl 17 dagen därpå.... Då var jag rätt mör kan jag lova...
    Mitt längsta arbetspass var i 6 månader
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!