Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Takida: Mm det hade varit ngt fast då hade man väll inte varit den man är idag och den person jag är vill jag inte byta bort . jag har världens bästa pappa dock och det kompenserar Bara att inboxa om du känner att du vill prata

• Vanilla ice queen

Takida: att hon inte har någon annan är upp till henne. Du som dotter kan inte ta på dig det. Det är tungt och ofta mycket skuldkänslor inblandat men att tänka så att hon inte har någon annan är inte bra

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-17 20:47:05 följande:
    Väldigt. Det roligaste är att man får total respekt från samtliga radiologer på avd, till och med som student, ingen sätter sig på sina höga hästar gentemot rtg-ssk eftersom de vet exakt hur beroende de är av dem.

Fast brukar de sätta sig på sina höga hästar annars eller? Jag har fått jättebra respekt av både syrror och läkare när jag gått som regular ssk-student. Har alltid fått jättegulligt bemötande
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Smecker: Trist! Jag har fått fint bemötande på alla ställen jag varit på även på somasidan fast jag skulle inte fixa att jobba på somasidans vårdavdelningar. Fy för mycket omvårdnad och för lite medicintekniskt och för lite action!!! I höst blir det akutVFU på ambulansen DET ska bli sjukt kul

• Vanilla ice queen

Takida: hahaha kan sätta en peng på att du då snart får ett nytt mail i stil med. "Nähä inget svar fast du läst, vad var det för fel på mig då? Inte tillräckligt snygg för dig... Bla bla bla" typiskt HP fenomen;))

• Vanilla ice queen

Cocacola: får han napp då? Jag fattar inte hur mitt ex kan få så jäkla mycket mail och napp när man läser om alla killar som aldrig får svar och dyl...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!