Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-15 20:35:24 följande:
    Ja du har verkligen tuffat till digGlad

Jag är trött på att vara en mes. Glad
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 20:37:22 följande:
    Ja hon har kanske tillslut förstått att det är hon som är i kontroll. Och är den som väljer istället för att vänta på att bli vald.
    Ja tror flera här i tråden har öppnat mina ögon. Ni ska veta att jag tar till mig vad ni säger. Glad
  • lemonina
    Madida skrev 2012-05-15 20:38:02 följande:
    Jag brukar ju dela med mig av smakprov på komiska/pinsamma mail jag får. Men nu fick jag faktiskt ett ganska sött mail. Eller är det sliskigt men jag är kärlekskrank?

Jag drömmer om en dag när jag kan komma hem till en villa i ett lummigt och grönt område. Gå innanför dörren och lukta det nybakade goda som står och svalnar i fönsterkarmen. Smyga upp bakom min fru och krama om henne samtidigt som jag nafsar lite lätt i nacken.
    Jag längtar till den dag jag kan klippa gräsmattan i mina arbetsbyxor och bar överkropp samtidigt som min fru ligger på altanen och solar. Senare gör jag henne sällskap med en iskall drink och öl i den varma sommareftermiddagen.
    Jag kommer möta varenda  ikeamöbel som behöver monteras, varje lampa som skall sättas upp, varenda resa till ullared med ett leende. För jag vet att det är jag som kommer somna med min fru varje kväll, tätt intill.. inte någon annan.
    Allt detta kommer jag att kämpa för att få och behålla. Allt jag behöver nu..  är tid och en fru.
    Är du ledig?=)
    Ok lite sliskigt. Men ändå riktigt gulligt. Glad Ska du svara?
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-15 20:45:43 följande:
    Madida, nu vet du att han fejkar Skrattande

Haha vilken man åker till Ullared frivilligt
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-15 20:46:47 följande:
    Men det är ju det vi är till för, att stötta och peppa varandra Glad
    Ja det är ni bra på här. Glad Och ibland får jag en känga av Smecker vilket också är bra. Då tänker jag att "jag ska minsann visa att jag kan" 

• lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 20:55:09 följande:
    Det viktigaste är att du är som du vill vara, Tänk på att en för offensiv tjej kan skrämma killar också.
    Nämen jag kommer inte gå ifrån mig själv helt och hållet och bli någon annan. Jag kommer fortfarande vara blyg i vissa tillfällen, men jag vill gärna våga ta för mig mer. Vilket jag tycker jag försöker mer och mer med!
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-15 20:58:46 följande:
    Jag vågade ringa en kille från HP ikväll. Vi har mejlat fram o tillbaka lite grann. Han lät mysig, han är från Gotland ursprungligen. Men svårt att säga om det kan bli nåt. Vi ska iaf träffas på lördag, promenad eller nåt och pejla läget. Känns det ok så kanske vi äter middag ihop.

Frågan är om jag vill ha en så genomgående MYSIG kille. Eller vill jag hellre ha nån som är lite mer "bad boy"? Obestämd
    Bra gjort! Glad Kul med en date för dig. Ja den andra frågan kan jag tyvärr inte svara på om du vill ha en mysig kille eller bad boy. Men kan han inte vara allt i ett då?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-15 21:07:39 följande:
    Jamen det är väl det som är grejjen.att man är som man är..Rätt fram kanske skrämmer,men då är det ju inte rätt typ man ska ha......För blyg kanske skrämmer de som vill ha en mer rättfram tjejj.....så man tjänar bara på att verkligen visa vem man ÄR   HEJJA!Glad

Precis! Jag är mig själv alltid. Men nu ska jag vara en mer förbättrad mig själv. Ja om du förstår vad jag menarGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-15 21:07:47 följande:
    Ja man måste våga ta för sig här i livet. Inget jag alltid är så bra på heller, men som sagt bara till o jobba med det:)
    Hur går det på jobbfronten för dig då?

Ja det måste man annars glider livet bara förbi och inget händer.

Nja det går inte jätte bra på jobbfronten. Ringde manpower igen för någon vecka sedan och de skulle höra av sig säger de. Men jag vet inte. Men jag söker det som finns. Någonting ska jag väl lyckas hitta snart hoppas jag. Men det är ett orosmoment just nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!