Inlägg från: Smecker
|
-
-
That's the spirit.. har själv fixat tillräckligt många filmer för att få beslutsångestAnonym (Sa) skrev 2011-12-24 11:09:03 följande:Noop! Inget julfirande här! (barnfri)
Eller jo.. ska åka iväg å äta lite julmat, men mest för att en vän är med och organiserar en jullunch för ensamma människor, och jag vill träffa henne å få äta lite prinskorv möjligtvis.. (inte så förtjust i kött i mängder, men några prinskorvar slinker nog ner, så slipper jag köpa det)
SÅ himla skönt att inte vara inne i det där totala julpsykotiska! Såg en så kul film igår på tv, en dokumentär från England om jul; satt och asgarvade. Åt hur sjukt många "krav" många människor tvingar sig att leva upp till kring jul! Och JAG SLIPPER! *jippie*
(blir minijul för barnen sen när dom kommer; på nyårsafton istället)
Köpte hem kinamat igår, som räcker till idag, å en hel kasse med "tjejfilmer"(ingen karl här som vill se nån action eller blodig sak, eller skräckfilm). Så när jag kommer hem igen, ska jag softa, njuuuuta och må allmänt gott!
GOD JUL PÅ ER!
Blir tacos sen.
-
Tsss.. skrev "stackars singlar". De som inte är "stackars" får självklart inte lyssna på musikenAnonym (Sa) skrev 2011-12-24 11:10:16 följande:Stackars?? HMPF!! *näsan i vädret å svassar stolt iväg* Här är det inget stackars.. :-*
-
Upplevt detsamma.. ser hur de tänker febrilt på hur de skall ordna julfirande till en, trots att man är fullt nöjd som det ärAnonym (Sa) skrev 2011-12-24 11:15:16 följande:lite samma här.. hur ska man välja vilken film? Tänker nog blunda, röra runt och sen bara plocka en.
Haft ganska kul i veckan åt hur många människor som verkat bli bestörta när dom hört jag inte ska fira jul.. nästan som om dom blir arga; fast dom blir akut sådär tycka-synd-om.. tror dom i hemlighet är avundsjuka!
Tacos är också gott!
Ha en fin dag, fina mr.McBeal!

Detsamma, miss Bundy
-
Nu har jag fullt upp med att spöa en viss person på Wordfeud.. igen..

-
Kungälv, eller var?Laurora skrev 2011-12-24 12:10:07 följande:Hmpf här vaknade jag upp nyss efter en ca 2 timmars förlamning. SKitbra! Jag är sen som fan till trollhättan, inte handlat julklappar. TUR att systern min förstår läget och att detta händer ibland.
Jefla skit kan man säga
Har maxi/coop öppet idag? -
Bäckebol är öppet till kl 16, Maxi på Göteborgsvägen och Maxi Kungälv öppet till kl 14Laurora skrev 2011-12-24 12:14:53 följande:jamen tjena kanske ska säga vilken stad jag avser hahahah
Bäckebol tänkte jag
-
Lugnt.. vissa av oss har internet vet duLaurora skrev 2011-12-24 12:19:02 följande:Tack!!! Åh du räddade min totalångest här

-
Ändrade mig, och Netto hade öppet en stundAnonym (jobbigt) skrev 2011-12-24 14:12:22 följande:vad hände med lasagnen?
Hmm.. inte i år iaf. Troligtvis inte nästa hellerAnonym (jobbigt) skrev 2011-12-24 14:14:15 följande:nån gång kommer även du att förlora;) o då min vän kommer du loosa rejält
God Jul! Och glöm inte blåsa ut staken sen, kan ta fyr i helvete annarsAnonym (jobbigt) skrev 2011-12-24 14:18:40 följande:Nu har jag jobbat färdigt för idag o för i år
Nu snofsa till mig för att åka o pussa på min lilla prins, sen hem till kära sis o fira jul...
-
Varför får man ett mail på julafton om att ens högtalare finns att hämta ut i butiken? De har ju inte ens öppet.. *bölar*