Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Godmorgon! Man vet aldrig vad man vaknar upp till att finna i denna tråd. Igår morse var det kärlekssång idag var det drama. Idag måste jag plugga, tentan ligger runt hörnet och jag har inte fattat vad vi håller på med än.Obestämd Men det löser sig nog. Mailade fram och tillbaka med 28 åringen igår iallafallSkrattande Ha en fin dag på er!!!

• lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 10:07:16 följande:

True haha. Men jag har det ganska bra faktiskt. Jag har både lätt för att gå upp och ned i vikt. Känner jag att byxorna stramar lite så lägger jag bara in något extra pass på gymet så sitter de bra sen. Glad
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 10:05:06 följande:
    Känner liiite tvivel ang killen jag ska träffa på lördag. Men jag vill ge honom en chans, han kanske är jättenajs när jag väl träffar honom, vad vet jag?!

Fick ett annat intressant mejl på HP idag också! Glad

Vad är det för tvivel? Har ni mailat och pratat i telefon lite eller?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 16:07:31 följande:
    Vet inte... Han verkade lite negativt lagd, klagade på HP en massa när vi pratade i telefon... Om folket som finns där, typ så. Och lite mesig... Obestämd
    Ok men vänta till daten så får du se. Han kanske blev nervös på telefon så han prata en massa skit.
  • lemonina

Nu har jag mailat en kille på HP utan bild eller mycket till presentation eller fakta för att han har mailat mig 4 ggr. Han vill ringa mig skriver han och kan skicka en bild via mail men jag vill inte det.

Försöker få honom att förstå vikten av att visa en bild, om inte åtminstonde en privat bild som man visar för dem man vill. Samt INFO!! för sjutton!!!

• lemonina
    takida skrev 2012-05-16 20:15:48 följande:
    Jag är ledig ända tills på måndagGlad
    Ska bli så jäkla gött!
    Helt ledig? Inget plugg?
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-16 20:17:12 följande:
    Ja jag vill då ha en bild först annars skulle blir det då ingen dejt med mig. 

Haha jag fick sådan här lust att hjälpa honom bara. Han skriver vettigt iallfall. Men tror inte folk  bara vill lämna ut sin mailadress för då blir han ju verkkligen dissad om personen i fråga inte gillar vad hon ser.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-16 20:19:39 följande:
    Skulle aaldrig ringa på det viset..Va vill han? telefonsex? HAHA

HAHA förmodligen eller leka gissleken. "Gissa hur jag ser ut?"
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-16 20:21:03 följande:
    Håll dig till det nu

Ja det ska jag. Glad Oj oj nu skriver han att han mest skaffade sidan för att han var nyfiken och det är endast mig han vill visa en bild för. Jag verkar lik honom säger han och han skulle ta bort den privata bilden efter att visat den för mig. EH?! Ok lite konstigt. Känns som han endast är där för min skull hihi.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 20:21:50 följande:
    Jo, det är ju möjligt. Nervös är man ju alltid när man pratar första gången sådär...

Ja vissa gillar inte att prata i telefon heller. Exempelvis jag, så det kan ju också vara en grej.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!