Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-05-16 20:32:15 följande:
    Jag HATAR att prata i telefon, har nåt som liknar telefonfobi faktiskt. Rynkar på näsan Att jag överhuvudtaget vågade ringa honom förvånar mig, men jag måste bara försöka våga...

Samma här. Kan nog vara bland det värsta jag vet. Om jag måste prata med exempelvis hyresvärden så går jag faktiskt hellre dit än ringer. Skulle aldrig kunna jobba som telefonsäljare eller receptionist. En gång hade jag ett telefonjobb över en dag, då kändes det faktiskt lite lättare efteråt.

Ja men det är bra att du ringer då kommer det gå mycket lättare nästa gång ska du se. Glad Erkänn att du blev lite stolt över dig själv efteråt också?
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-16 20:31:03 följande:
    Åhh, nu känner du dig speciell va{#emotions_dlg.flower}
    O jo visst, jag kände mig ungefär lika speciell som en bland miljonen andra som han säkerligen försöker samma trick medTungan ute
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-16 20:40:35 följande:

Du har inte funderat på att jobba med telefonsex tills du får ett annat jobb? Flört
    Haha det skulle vara något det va?! Fan vad dum jag skulle känna mig att sitta och stånka och stöna i luren. Jag skulle nog inte kunna hålla mig för skratt. Skrattar bara jag tänker på detSkrattande
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-16 20:45:47 följande:
    Fan va lätta pengarFlört

Tror min karriär som glädjeflicka på telefon skulle vara ganska kort. Skulle skratta alldeles för mycketSkrattande
  • lemonina
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-05-16 22:34:54 följande:
    Min mormor dog idag :'( jag går under här... Fan fan fsn

Beklagar. Styrkekramar till dig{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-17 15:50:43 följande:
    Vi tar väl en sthlm helg i sommar allihopa??Glad

Det skulle vara kul. Jag är på!Glad
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-17 19:34:07 följande:
    Var bor du Lemonina?

I örebro så jag kan bara hoppa på tåget eller bussen, det tar inte så lång tid. Kanske två timmarGlad Var bor du?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-17 19:33:09 följande:
    Jamen vi gör det.Jag skulle vilja veta vilka av er som redan träffats,för visst har ni haft en träff förut ,eller har jag missförstått?

Jag har inte heller träffat någon härifrån. Kanske började skriva i tråden två tre dagar före dig.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-17 20:09:58 följande:
    ja de va ju illa det,Glädje kan jämna o Ida på taket kan ojämna  Obestämd

Jag är anpassningsbar. Jobbar förhoppningsvis inte helgerGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-17 20:21:44 följande:
    Vad köper man i födelsedagspresent till en 7-årig tjej? Tips någon?

Ingen aning. Vet ingenting om barn tyvärr, har inget begrepp om vad man gör i olika åldersgrupper.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!