Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-29 10:12:54 följande:
    Tapas kan väl var lite småsexigt?
    Inget slabbigt iaf så skippa köttfärssås, tacos, hamburgare och såna saker

Ja tacos föreslog han till lördagskvällen men jag har alltid sagt, det ska man inte äta när man träffat en ny kille! det är ju helt hopplöst att äta "sexigt"
    Tapas ja... det kan vara allt möjligt då...bra förslag 
  • Anonym (e)
    Anonym (HP) skrev 2011-10-30 18:14:53 följande:
    Kan man få känslor för någon som man inte har träffat? Han som jag började prata med på HP får mig att känna saker som.....som jag inte har känt förut. Det känns på något sätt som att han är min tvillingsjäl. Vi har pratat varje dag i 3-4 timmar i telefon, skickar sms på dagarna när vi är på jobbet och kommer närmre varandra hela tiden. 

Vi ska försöka ses nu till helgen, han bor i Malmö och jag i Stockholm så han ska åka upp till mig på fredagen är det tänkt tror jag.

Funderar lite på åldersskillnaden bara, han är 38 och jag är 25 men det känns inte som ett problem för någon av oss utan det är väl mest var omgivningen kommer att säga men det får man väl skita i.  

Japp hände mig och det var precis så bra som jag trodde även i verkligheten bara vårt avstånd som är problem.
  • Anonym (e)

Till helgen kommer min date och ska sova hos mig! på en madrass förstås... han tyckte det lät helt perfekt! ska fixa middag på fre, men har inte hunnit tänka ut vad vi ska äta resten av helgen jag hoppas man kan ta det lite som det kommer. Vilken bra värdinna jag är! kommer nog bli väldigt intensivt vi har ju bara träffats två ggr innan! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.

• Anonym (e)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 12:51:43 följande:
    Det låter så himla härligt. Hoppas allt går bra. Och behöver du inspiration till matinspiration så kan vi väl hjälpa dig. Eller hur?

Tack!gulliga ni är ja det är en helt otrolig känsla har aldrig kännt så förut men jag känner mig sååå ringrostig på förhållande och allt vad det innebär.

Vill ju han ska känna sig välkommen och vill fixa god mat men fantasin är totalt borta!! 
  • Anonym (e)
    Glädje58 skrev 2011-11-02 17:00:24 följande:

Gillar du lax?

Ja jag älskar lax och är grym på att tillaga den, men han hatar allt som har med fisk att göra typiskt!
  • Anonym (e)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-02 19:41:18 följande:
    Förvånad är det samma kille som jag ska dejta imorgon, har också fått veta att han inte äter vattenlevande saker Flört hihi Skrattande

Får jag verkligen hoppas det inte är! han råkar inte vara ifrån Örebro?
  • Anonym (e)

mmm en hel helg med min dejt eller vad man ska kalla honom han låg på madrassen och vi kysstes och kramades bara inget mer! känner mig så duktig jag ville faktiskt verkligen men det var dessutom "den tiden i måndadn" och så vill jag inte första gången ska vara för oss. Men otroligt härlig känsla att bli så tänd av att bara kramas, det tror jag aldrig har hänt mig förut.

• Anonym (e)
    bellis79 skrev 2011-11-09 14:27:38 följande:
    Ja jag bor i Skåne så det är ju en bit:) men vi träffas så mycket vi kan:)
    jag bor också i skåne och har 50mil till min "dejt" . Du har lite mer tur där för det är mkt billigare och snabbare till Sthlm än Örebro... tågbiljetterna kostar ca 1200kr  tor.!
  • Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 17:57:41 följande:
    har du hittat nån i örebro?
    På vilken dejtingsida?

MP! och han är helt underbar!!! och snygg
  • Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:27:30 följande:
    hihi vad trevligt. hur gammal? hoppas det blir bra när ni ses också!

Han är 31år...Vi har träffats två helger redan!
  • Anonym (e)

Tror jag lämnar er här.... har hittat "min man" lycka till och hoppas det är er tur snart!

• Anonym (e)

Tack
    Ok! ja jag har kanske ett och annat och lära ut

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!