Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vill bara tillägga, eftersom det låter som jag går runt och deppar hela tiden. Det gör jag förstås INTE
    Det är mest om det händer nåt speciellt som man börjar tänka och fundera... annars går jag inte med katastroftankar hela tiden Drömmer haha

• Night sky
    Legacy skrev 2012-04-27 17:26:37 följande:
    Då är vi två jag är också sån, jag tar helst aldrig ut något i förskott, det har ni kanske märkt att jag liksom är sån. Förvänta sig det värsta liksom så kan det bara bli bättre typ
    Jo, precis. 
    Och sen så uppskattar man ju det som gör en glad mer om man vet hur det är på andra sidan
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-04-27 21:21:48 följande:
    lite men minns inte allt, takida kanske minns.
    Men? kommer du inte själv ihåg? Obestämd
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-28 19:14:21 följande:
    Jaa, jag skulle gärna träffa f Gladler härifrån, alltid kul att sitta och tjattra IRL!
    Ja! Ni får ta och komma närmare eller till Stockholm tycker jag!

Hoppas ni har det bra alla?
    Här har det jobbats och snart blir det sängen, blir till att gå upp tidigt, tidigt i ottan och jobba i morgon bitti med. 
  • Night sky

Pratar man via dator till annan dator behövs inget nummer.
    Men man behöver registrera att nummer om man vill kunna bli uppringd till sitt skype om jag kommer ihåg rätt, att alltså personer utifrån med vanliga telefoner ska kunna ringa till en.... Men det var länge sen jag använde mig av skype. Så saker kan ha ändrats

• Night sky
    Madida skrev 2012-04-29 16:17:33 följande:
    *delar ut lite geléhjärtan*
    Hoppas er söndag är mysig! Min är...på jobbet
    Åh jag som var så godissugen! Tackar och bockar!

Jag har jobbat. Men nu är jag ledig till i morgon eftermiddag då är det jobb igen! 

Allt bra med dig trots att du befinner dig på jobbet? 
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 16:46:41 följande:
    Hemma från jobbet och ledig i ett par dagar Ska bli skönt!

Jag har redan tröttnat på HP igen och funderar på att avregga mig. Jag tycker helt ärligt att det är smidigare och roligare att ragga irl så här på våren och sommaren. Bara jag som känner så? Sen till hösten kanske det blir lite match.com igen
    Till hösten? Nääää, då ska du väl redan ha håvat in nån hunk!  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 16:53:08 följande:
    NS: Hahaha, jag försöker ju hålla mig borta från seriösa relationer då jag endast varit singel i lite mer än ett år Men blir man kär så blir man ju Well, jag hoppas också på att hova in en hunk. Har ju hunkträff här i slutet på maj
    Haha.. ja, då får vi väl hoppas att du inte träffar på nåt seriöst för tidigt då!

Hunkträff? Det lät inte illa det inte!?  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 17:00:21 följande:
    NS: hahaha jupp Alltså det är ingen dejt. Vi ska bara ses, gå på danskurs, äta middag och sen ska vi dricka lite öl och så ska jag massera honom
    Hur går det för dig då?
    Ja, just ja. Det kommer jag ju ihåg. Lät bara som om du skulle träffa flera hunkar på en gång... det var därför jag trodde det var nån annan träff du menade!
    Men du får ha det så trevligt på er dans/middag/öl/massage kväll i alla fall!

Jo, för mig går det än så länge bara bra. I fredags räknade jag till vecka 7, sen vi träffades första gången. Tur att den här tråden finns. För jag kunde bläddra tillbaka och hitta exakt det datumet som jag var i väg till honom på första dejten. Kort minne man har va? :)
  • Night sky
    Madida skrev 2012-04-29 17:07:20 följande:
    Jag med Därav min stora påse med geléhjärtan. Nåt måste jag göra för att överleva mina 11 timmar här

Jadå, allt är bra med mig. Ska faktiskt på dejt imorgon
    Åhå! Men vad trevligt?! Nåt du tror på? Berätta mer?
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 17:07:40 följande:
    NS: Hahaha ja då är det ju bra att bläddra tillbaka Men då börjar det bli lite seriöst eller? Själv är jag en sån siffernörd att jag kommer ihåg datum och sånt vare sig jag vill eller inte
    Jo, kanske. Men jag är ju lite mer försiktig än både Heidi och Legacy på den punkten. Tar en dag i taget så att säga. Vi har inte pratat om nån exklusivitet än här inte

Jag har jättesvårt för siffror!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!