• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-07 18:05:33 följande:
    Ok nu kanske jag är lite trög. Men om man blir avreggad. Är det någon som ser till att man blir det eller?
    Du avregistrerar dig själv... om inte FL kickar ut dig men då ska det vara rätt allvarligt.
    målar havet blått skrev 2012-05-07 17:44:46 följande:
    Niklas, om du är sämre i morgon så  stannar du väl hemma ,inte bra gå och jobba dålig...krya kramen..
    Nja, vi får väl se. Jag klarade mig till 17:30 på jobbet sen gick jag hem.. nu ligger jag i soffan och jäser. Hoppas på att det är bättre imorgon. Tack! Kram
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-05-07 18:18:31 följande:
    Är du förkyld eller?
    Som fan. Hostar lungorna ur mig. Folk på jobbet tror ju att jag håller på att dö eller nåt.
    Förkylning är ok så länge jag slipper febern.. för då blir det ju rätt tungt. 
  • Nicke

hmm lite bättre idag. Tog sovmorgon men nu blir det att dra till jobbet. Kul info va?!

• Nicke
    Smecker skrev 2012-05-08 09:20:07 följande:
    Det där måste du lägga upp på Facebook. Samt vad du åt till frukost och vilka skor du har på dig idag.
    Jag postar aldrig sånt på Facebook men jag kanske ska börja.
  • Nicke
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-08 14:33:53 följande:
    Meeeeeen! Sex får jag av mina kk:n för tillfället... Tungan ute Men DE relationerna leder ju inte till nåt seriöst.

Och just nu vill jag ha nåt seriöst!

Seriöst OCH sex... Drömmer
    Mina? Jäklar. Jag har ju ingen. Du ligger i med andra ord?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-09 13:23:20 följande:
    Det blir inget Stockholm för mig för jag ska jobba på en annan mässa imorgon för alla säljare ska till kista så ville de ha mig till den andra mässan. Skoj iofs men trist på ett annat sätt nu ska jag hämta sprutorna och 14:15 ska jag leka nåldyna igen *lipar*
    Men det var väl själva fan!
  • Nicke
    bullkleet skrev 2012-05-09 20:33:59 följande:
    vad göör ni?
    Kom nyss från jobbet. Plockade upp ungar + barnvakt på vägen hem och dumpade hemma hos deras mamma så tja, kom hem för en halvtimme sen. Puh. Hela dagarna försvinner snabbt.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-05-09 20:47:29 följande:
    Fullt upp med andra ord. Mår du bättre från förkylningen?
    Jodå, idag kändes det helt ok. Hade mycket på jobbet så jag hade inte riktigt tid att känna efter.. bra det.
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 17:09:52 följande:
    Takida: jag är 82a
    Vilken otroligt fin årgång!
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-11 17:00:57 följande:
    Hur mår ni alla?
    Kanon här. Sitter på jobbet och donar lite.
    På söndag bjuder jobbet på en flygtur över Stockholm så jag och barnen ska ut och flyga i helgen. Woho.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!