Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-05-03 18:51:33 följande:
    Haha, ja...massa bortförklaringar.

Nej, jag kanske inte skulle kasta mig ut ur bilen så men i övrigt borde man bli lite mer modig. Tänk så smickrad man hade blivit om man blev stoppad bara för att få en komplimang. 
    Ja, eller hur!

Tänkte på gången jag fick en komplimang vid ett övergånsställe... Drömmer Det var en tant 80+ som tyckte jag hade fina tänder!
    Det är komplimanger det!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-03 19:03:11 följande:
    Men det var då säkert ärligt  i allafall...Solig
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 19:04:47 följande:
    Madida: Dejtingvicitkort!!! Som man langar ut genom fönstret! Sen är det liksom bara att vänta på napp
    Vilken bra ide Vanilla! Eller så kanske man kan sätta en sån där lapp i rutorna på bilen... men istället för "till salu" så kan man ju skriva "En dejt med föraren? Ring!" och så sitt telefonnummer!
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 19:36:15 följande:
    Hmm jag ska nog fasiken trycka upp vicitkort själv faktigst:))

Fast NS, fatta vad många som inte är brunbrända och heta som skulle ringa då... Bättre att handplocka dem...
    Jo, det är klart det har du rätt i. Men visitkorten som du slänger ut genom fönstret som mottagaren inte får tag i.. som blåser iväg eller nåt.. tänk alla som kan få tag i dem?!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-03 21:13:30 följande:
     förstår inte hur det kan va sexigt...Flört
    Gulligt har jag hört men sexigt?? Nä där går då gränsn.......
    Åhjo... norrlänska är visst sexigt! Drömmer Helt klart bästa dialekten!
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-03 21:21:40 följande:
    ok TAck ;)
    Hehe varsigod!

Men smälter mest av en mörk mansstämma med norrländsk dialekt då...mumma Tungan ute
  • Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-03 21:29:16 följande:
    haha de fatta ja väl..skulle bara suuga i mig lite;)
    Hehe...ja, det förstod jag att du gjorde och det är klart, det tycker jag att du ska göra!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 22:03:12 följande:
    Men himlar, är det sant? Vi kanske bor jättenära varann!

Jag har ett visst sjukhus i närheten...
    Hehe sjukhus? Nä, har inget sjukhus nära.. bara ett sjukhem och ett servicehus. 
    Är det Västerhaninge/Nynäshamn eller Södertälje pendeln du menar att du tar in till Centralen tro? :)
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 22:14:19 följande:
    Södertäljependeln...
    Aha.. då har vi lika långt till/från centralen men ut med olika pendeltåg. Då gissar jag att det är Huddinge sjukhus du har i närheten!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 22:22:22 följande:
    Japp, bor i Huddinge!

Har du tråkigt nån dag och lust att fika är det bara hojta till!  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:26:12 följande:
    Takida: Haha hade du? Har du spelat länge? Jag spelade Lite på högstadiet men fotboll, brännboll, beatch volleyboll eller whatever fungerar för mig. Eller min favvo! Åka ut med bilen mitt i natten i skogen och gå på undangömda kyrkogårdar och dyl och leta spöken hahaha sen tar man med fika från McD i bilen så klart
    Vilken härlig hobby! Leta spöken! Jag vill!

Jag och en kompis bodde en natt i somras på Borgvattnets Prästgård... det var spännande kan jag säga
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!