• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

CygnusX1 skrev 2012-07-01 19:04:29 följande:

Är inte HP ett dataföretag, gör skrivara och liknande?Oskyldig
    För mindre insatta hänvisar jag till ordlistan i TS
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-01 20:41:44 följande:
    Måste bara höra med er som är i dejtingsvängen, när ni träffat någon ni gillar hur ofta hörs ni då? Dagligen? Varannan dag etc? Jag tänker på killen som jag fick starka känslor för, först efter första dejten hördes vi ett par gånger på mail varje dag, sedan minskade det till en gång om dagen för att sedan kanske bli någon gång i veckan. Det var då jag frågade var han egentligen stod, han var visst inte redo för något nytt efter en jobbig separation. Trots att han sagt det tidigare...

Det varierar väldigt mycket.
    Vissa har jag hörts med flera gånger om dagen och vissa kanske varannan, var tredje dag. Mer sällan än så är jag inte bekväm med. Men det beror främst på att om jag är intresserad så vill jag veta hur han har det, vad han hittar på, om det hänt nåt kul o.s.v. 
  • Madida
    takida skrev 2012-07-02 23:24:47 följande:
    Klockan ringer om sex timmar.... Varför är jag inte trött för?

Därför att du kände att jag skulle dyka upp och kunde inte låta bli att vänta på mig
  • Madida
    takida skrev 2012-07-02 23:57:36 följande:
    Måste ha varit därför mitt hjärtaHjärta
    Jag visste väl det 

Jag har dejtat mitt lammkött ikväll Cool  
  • Madida
    takida skrev 2012-07-03 00:05:39 följande:
    OhlalaGlad inga smaskiga detaljer?Flört

Imon ska jag på dejt med mitt lammkött! Sen efter det så är jag med i matchen igen, så Vanilla när tänker du vara med i matchen? Tungan ute

Haha, låt oss säga at det var en trevlig dejt

Yeah! Du sköter dig! Som sagt - tills på söndag. Jag kommer hålla ett vakande öga Även på Vanilla. 
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-03 00:22:42 följande:
    Hahahaha japp måste lösa detta. 

Det fixar du lätt! Det råkar jag VETA.
    Mer detaljerade diskussioner om detta får vi sedan ta i andra tråden  
  • Madida

Nu ska jag ragga upp min säng. Sov sött alla!

• Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-03 00:40:20 följande:
    Haha hur vet du det. Traskar över till annan tråd

Jag vet allt. Har vi inte lärt oss det ännu?
  • Madida
    Midori skrev 2012-07-04 23:49:21 följande:
    Hm okej, jag vet att det varit ett helvetes bergodalbana med J, uppenbarligen skadar jag de omkring mig som oroar sig och mår dåligt, jag har använt det här som en ventil, för att få ut allt, för att få stöd och stöttning.

Vad jag inte förstod var att det skadade andra, så jag tar och avreggar mig härifrån, jag kommer inte knysta fler ord om vad som händer och inte händer. Jag har sett att jag har skadat folk genom att göra dom oroliga och det vill jag inte göra.

Så jag gör det jag tror är rätt nu, jag lämnar FL, jag är ledsen för att jag oroat er, jag ber om ursäkt för att jag åsamkat andra oro och skada genom att dra detta vidare, jag har levt i en tro där jag trodde det skulle kunna bli bra. Hur det än gick.

Jag ville aldrig och menade aldrig att göra folk oroliga. Men jag kör vidare solo så behöver ni inte oroa er, låtsas som att jag inte var med i tråden, låtsas som att J inte fanns. Det som gör ont är tillexempel att jag nu på kuppen förlorar någon jag bryt mig sjukt djupt mycket om, det gav mig en tankeställare. Jag vill inte göra det mer er, resten. Så det får räcka med den personen. Till dig, du vet vem du är, du vet att du betytt hur mycket som helst för mig. Jag hade vänt jorden ut och in för din skull. Tyvärr svek jag dig genom dåliga val och har gjort dig orolig. Jag ber om ursäkt för det.

Men va?! Vad händer nu här?!
    Ser att du redan avreggat dig men jag skriver ändå. Att göra folk oroliga är inget oförlåtligt.  
  • Madida

Vanilla, det låter som mitt liv
    Jag har precis dukat upp och ska måla lite krukor. Så spännande är min kväll  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!