Midori skrev 2012-07-04 23:49:21 följande:
Hm okej, jag vet att det varit ett helvetes bergodalbana med J, uppenbarligen skadar jag de omkring mig som oroar sig och mår dåligt, jag har använt det här som en ventil, för att få ut allt, för att få stöd och stöttning.
Vad jag inte förstod var att det skadade andra, så jag tar och avreggar mig härifrån, jag kommer inte knysta fler ord om vad som händer och inte händer. Jag har sett att jag har skadat folk genom att göra dom oroliga och det vill jag inte göra.
Så jag gör det jag tror är rätt nu, jag lämnar FL, jag är ledsen för att jag oroat er, jag ber om ursäkt för att jag åsamkat andra oro och skada genom att dra detta vidare, jag har levt i en tro där jag trodde det skulle kunna bli bra. Hur det än gick.
Jag ville aldrig och menade aldrig att göra folk oroliga. Men jag kör vidare solo så behöver ni inte oroa er, låtsas som att jag inte var med i tråden, låtsas som att J inte fanns. Det som gör ont är tillexempel att jag nu på kuppen förlorar någon jag bryt mig sjukt djupt mycket om, det gav mig en tankeställare. Jag vill inte göra det mer er, resten. Så det får räcka med den personen. Till dig, du vet vem du är, du vet att du betytt hur mycket som helst för mig. Jag hade vänt jorden ut och in för din skull. Tyvärr svek jag dig genom dåliga val och har gjort dig orolig. Jag ber om ursäkt för det.
Men va?! Vad händer nu här?!
Ser att du redan avreggat dig men jag skriver ändå. Att göra folk oroliga är inget oförlåtligt.