Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-12 19:10:58 följande:
    Jag ska passa på och riva mer tapet jag medans jag har chansen, ingen som komma och hålla mej sällskap?

Jag jobbar tyvärr...

Vilket rum är det som ska tapetseras om?

• Glädje58
    takida skrev 2012-01-12 22:21:16 följande:
    Här va det minsann inte livat ikväll.....
    Är folk lite spända inför helgen eller...
  • Glädje58

I dag börjar jag med mina lyckopiller. Har jag tur så försvinner sexlusten också Tungan ute

Har brevväxlat med en kvinna en tid och nu känns det som vi kanske ska träffas lite längre fram. Fick en drös med frågor från henne på hp och nu känns det som en jobbintervju. Hade varit trevligare att träffas på en fika eller middag och prata istället. Skit samma...

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-16 17:43:20 följande:
    Glädje58: Åh hoppas du får bra hjälp av medicinen. Har själv ätit SSRI och är mkt nöjd med resultatet:))

Tack för ditt stöd Solig  ja, det kan väl bli en nystart för mig hoppas jag. Hoppas jag i alla fall kan komma igång med träningen igen. Efter två månaders upphåll är jag helt nere. Ska bara bli av med en inflammation och nu en förkylning också
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-16 18:20:03 följande:
    så typiskt, flyttade igår och börjat få möbler där jag vill ha dom, idag damp det ner ett brev att på onsdag ska dom börja tapetsera i kök, v-rum och sov rummet. tur att dom inte ska börja i alla rum samtidigt, kunde dom inte fixat detta i veckan som var?? Nu vet jag iaf vad jag ska göra imorgon på dagen och när jag kommer hem från jobbet men men, det är bara att börja om igen, hoppas att dom är klara till helgen iaf.
    Det här borde de ha tagit hänsyn till och tagit hela din lägenhet innan du flyttade in, om det nu hade varit möjligt vill säga.
  • Glädje58

Ja ja, inget du kan göra åt nu. Men det positiva är ju att du förhoppningsvis för en fräschare lägenhet. Får du välja tapeter/färg själv?

• Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-16 19:11:06 följande:
    ...Idag har jag varit ungefär världens duktigaste! Har rensat hela mitt förråd. Fy f** vilket slit men nu är det gjort...
    Jag ska försöka med samma sak jag med. Både i förrådet och inne i lägenheten. Men det går sakta, sakta. Skulle man ta ett kort om dagen och sedan spela upp det med 25 bilder i sekunden så skulle man se att det faktiskt händer ett och annat :)
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-16 19:11:06 följande:
    ...Dessutom var jag så duktig att jag inte svarade på ett sms jag fick från killen jag träffade innan jul. Killen jag blev väldigt intresserad av men som bara verkar vilja ha sex...
    Kommer han att få någon ny chans?
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-16 19:23:14 följande:
    Ny chans till vadå? Han vill bara ha sex, jag vill ha mer - så det är omöjligt. Och sex kommer jag inte ha, det är att misshandla mig själv.
    Men jag kommer väl fortsätta hoppas att han nån gång ska kunna se alla mina andra sidor.

Han kommer väl att lugna ner sig när det gäller sex, men då har du redan träffat någon annan...
  • Glädje58
    Isnogood skrev 2012-01-16 20:28:34 följande:
    Kan bara konstatera (än en gång)...

Jag drar BARA åt mig den ena verdo snubben efter den andra... Så, kanske ÄR lika bra o ge upp o sluta tro / hoppas på att jag faktiskt skulle kunna ha lite tur här i livet o faktiskt kunna möta någon o dela de sista åren med...

Äh, lika bra o inse, det blir jag o djuren... För de har jag i alla fall ägarbevis på     

Det är jättesynd om dig, faktiskt...  Gråter
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!