Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Gråter, biljävel....
  • Racer x
    Cocacola skrev 2012-08-17 17:57:16 följande:
    Hindrar den dig från att motionera? Eller hjälper dig till lite extra motion kanske... Flört
    Japp, nu får jag motionera oavsett. Kopplingsras eller nått, med hål i växellådan som följd tror jag iaf då jag inte kunnat lyfta upp den och se efter. Men det läckte rejält.
  • Racer x
    Racer x skrev 2012-08-17 18:08:32 följande:
    Japp, nu får jag motionera oavsett. Kopplingsras eller nått, med hål i växellådan som följd tror jag iaf då jag inte kunnat lyfta upp den och se efter. Men det läckte rejält.
    Växellådan och motorn verkar vara okej iaf.
  • Racer x

Less på skiten är jag, jag som tänkte åka in till Malmöfestivalen imorgon kväll.

• Racer x
    Cocacola skrev 2012-08-17 18:26:06 följande:
    Aj, aj! Not fun!
    Näe, funderar starkt på att dra den till skroten.
  • Racer x
    Cocacola skrev 2012-08-17 18:48:24 följande:
    Ibland är det helt klart det vettigaste man kan göra, men inte så kul. Beror ju lite på hur bra den är i övrigt också.

I väldigt bra skick, inga anmärkningar när jag besiktigade den för en månad sen. Ja några lampor som var dåliga men inget annat.
  • Racer x
    MaDa80 skrev 2012-08-17 21:23:37 följande:
    Bra där, då bokar jag av allt i helgen så jag kan dejta =)
    Jag har tyvärr ingen profilbild ännu, gick igenom alla bilder på datorn men upptäckte att jag har hjälm på mig på samtliga och det är väl inte speciellt vettigt att lägga ut.

RacerX: Kan du se vilken typ av olja det läcker från bilen? motorolja, vxllådsolja eller bromsvätska(kopplingen)

Heidi1: Det låter jobbigt, min semester började idag så jag har gått in i slöläge nu.
    Sköt hål i växellådan. Motorolja finns det gott om. Troligen svänghjulet som gått i bitar.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-17 22:20:25 följande:
    Och jag ska räkna med att han är så lydig att han kommer bara jag kallar?
    Du kan väl hoppas..
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-17 22:23:21 följande:

Buss? Tåg? Cykel? Ben? Sparkcykel?
  • Racer x
    Cocacola skrev 2012-08-17 22:02:32 följande:
    Sköt hål? Förvånad
    japp, svänghjulet original är ett tungt elände och går det i delar kan en lös bit gå rakt igenom.

Så köpa nytt kostar nog runt 16000,- med ny koppling och svänghjul. Arbetet kommer så klart till om vi nu inte gör det själv.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!