NatalieH skrev 2012-02-07 12:28:58 följande:
Glädje , hur mår du? Tar du tabletter nu och märker du nån skillnad?
Det har verkligen varit upp och ner. Först så kände jag mig verkligen nere, riktigt låg. Men det var väl en del saker runt omkring mig som inte var så bra. Och sen det här med att inte ha tränat på två månader, det har verkligen gjort mig deprimerad. Men nu har jag börjat igen, trots värk i kroppen.
I måndags gjorde jag slut med min vän (för tredje gången). Blev väldigt sårad av hennes beteende. Det känns väldigt ledsamt för vi var verkligen själsfränder, har jag trott i alla fall. Men det börjar släppa så smått.
Sen verkar det som jag har två dejter på gång, kors i taket :) Perfekt nu när min medicin har sänkt min sexlust till ett minimum haha...
Jag är i alla fall på väg upp känner jag. Ljuset är på väg tillbaka nu också när vi snart närmar oss våren och det behöver jag verkligen.
Jag håller på att läsa en bok som jag fått låna av en vän. Där finns två bra saker jag ska skriva ner i tråden, kanske redan i kväll om jag hinner.
Nu ska jag hälsa på min pappa, det kommer en biståndshandledare som vi ska prata med. Så vi hörs senare ikväll. Tack för att du frågade NatalieH