Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-18 20:52:30 följande:
    Tack!!! OMG! är nervös nu. Men jag uppdaterar imorgon om hur det gick!
    Lycka till!
  • Night sky
    Anonym (Pingvinstång) skrev 2012-05-18 21:37:26 följande:
    Var är brudarna?
    Där alla OLW chips finns!
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-05-19 19:09:16 följande:
    HAHA ja det var faktiskt ganska komisk kvällGlad Jag hade mailat med 28 åringen och han hade skickat ett medelande tidigare under gårdagen och frågat om jag ville gå ut på en öl. Såg det sent men mailade tillbaka och sa att jag var med på en öl om han fortfarande ville. Men då var han med sin kompis på stan men han frågade om jag ville komma ändå. Så jag gick dit och vi tre hade en jätte rolig kväll satt och snackade och skrattade och lekte jag har aldrig, sen gick vi hem till en av killarna och spelade frågespel på datorn hihi. Men han är inte min typ, han ser ut som migObestämd Men jag skulle gärna vara kompis men vet inte om han kanske vill mer.
    Hehe.. ser ut som dig? Är det inte sånt som kallas äktenskapstycke!?
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-05-19 20:27:54 följande:
    Night Sky hur går det med mr bad gay?
    Hej Heidi!
    Skoj att du tänkte på mig Men min mr badboy går det fint! Hur går det själv?  
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-05-19 21:16:22 följande:
    Klart jag tänker på dig Jo tack det går jätte bra här med med min pojkvän
    Härligt att höra!
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-05-19 21:31:42 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} Kul att det går bra för dig med
    Tack och du det är kul att ha tråden, jag glömde bort vilket dag/datum jag träffade mr badboy på för fösta gången och kom på att jag bara behövde gå bakåt i tråden... där finns ju allt dokumenterat... haha
  • Night sky
    Blueblood skrev 2012-05-19 22:11:54 följande:
    Jag kan väl säga såhär: de som nätdejtar har givetvis någon sorts defekt. Där finns de som är lite svagbegåvade som ska "ta revansch" för att de inte fick knulla under tonåren. Dessa finner vi primärt på Happy Pancake, eftersom det är helt gratis. De är alltså inte bara ufon, de är snåla också.
    På lite mer mainstream-sajter som match.com hittar vi killar som är socialt handikappade och tror att det som attraherar det motsatta könet mest är att rabbla upp alla aktiviteter man är inblandad i: "Jag styrketränar, spelar innebandy och fotboll, jag joggar och kastar pil".
    På de här sajterna flockas också brudarna som blivit över från kompisgängen, brudarna som inte hittat någon man när alla andra kilar stadigt och har skaffat sig ett eller två barn.
    Dessa brudar föredrar rakade killar som jobbar med rörläggeri eller snickeri.
    Problemet med dessa killar är att de: 1) inte kan sköta sitt jobb (jag kommer på måndag morgon klockan 7 = kommer på onsdag 13.00). 2) inte har de sociala färdigheterna att umgås utan ett antal öl i kroppen och hög krogmusik i bakgrunden.
    Men problemet med brudarna är att de vill ha den här typen av killar, men de fattar ju inte att det aldrig kommer att funka.
    Så det slutar med att de har sin profil på match.com under fem års tid.
    Det resulterar i att folk börjar sky dem.
    "Fan, är den bruden här än??? Det måste ju vara nåt fel på henne".
    Summa summarum: nätdejting är för svagbegåvade/efterblivna/handikappade personer.
    Tack du för den begåvade redogörelsen!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-05-20 00:55:14 följande:
    "Bad gay"?!

*trillade av stolen*

Fan Heidi!!
  • Night sky
    nu123 skrev 2012-05-20 13:01:14 följande:
    Heh, tycker du låter skön. Och jag hoppar in i den här tråden med en komplimang. :(

Har aldrig nätdejtat men känner mig för lite - kanske kan vara nåt? Har inte heller hunnit läsa hela tråden men ska försöka göra det.
    Hej, hopp. 
    Oj, tänker du försöka läsa hela tråden.. då har du ett riktigt hästjobb framför dig!

Välkommen passar jag på att säga!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!