Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-08-18 08:40:22 följande:
    japp, svänghjulet original är ett tungt elände och går det i delar kan en lös bit gå rakt igenom.

Så köpa nytt kostar nog runt 16000,- med ny koppling och svänghjul. Arbetet kommer så klart till om vi nu inte gör det själv.
    Bah, troligen något annat som gett upp efter lite efterforskningar.
  • Racer x
    takida skrev 2012-08-18 09:39:44 följande:
    Just nu är ångesten total, det blåser, det regnar och jag gillar inte direkt att bada ens i strålande solsken så vad ska hon då göra idag? Inte bara ta sig ett dopp utan simma 1km i det här jäkla vädretRynkar på näsan

Det enda som driver mig att genomföra loppet nu är känslan jag kommer ha när jag är klar, för då mina vänner kommer jag att vara jäkligt stolt över mig självGlad
    Hepp, ska allt tänka på dig. Var ju domare under ett triatlonlopp förra året och när dom skulle ut och simma så blåste det rejält med lagom höga vågor och regn.
  • Racer x
    takida skrev 2012-08-18 17:54:11 följande:
    Jag är riktigt nöjd över att jag gjort det och över min tid;) simmade i mål på sisådär 29 minuter. Det var kallt, det var vågigt och blev en hel del kallsupar, men jag fixade det galant!
    Bra gjort och skål då
  • Racer x
    Cocacola skrev 2012-08-21 21:15:26 följande:
    Aj, aj! Laga eller skrota?
    Måste byta växellådan. får ju bara några 1000lappar för bilen om man skrotar den.

Fast jag kommer nog att göra lite förbättringar när lådan ändå är nere, typ bättre koppling kaske ny diff. men då bra det iväg till runt 30000. Men det blir en fin rödljusresjer.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-22 17:34:14 följande:
    Jag är så T R Ö T T!!!
    Välkommen i klubben. Har precis varit på maxi och handlat lite,  per cykel. 20 minuter dit och knappt 10 minuter hem.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-21 22:44:20 följande:
    Givetvis efter dig. Givetvis {#emotions_dlg.flower}

Hjärta
    Ja jag får helt sjuka mail mest hela tiden. Jag är som en magnet för amöbor tror jag... 

Vill du ha fler? Oskyldig
  • Racer x
    Per19 skrev 2012-08-22 22:28:11 följande:
    Vad är det för kärra då?
    En rödaste röd Octavia Rs av första generationen.
  • Racer x
    Per19 skrev 2012-08-23 22:24:58 följande:
    Oj, dom var dyrare än väntat, för det är väl 6-växlad låda på din?
    5 växlad i dom första till 2004. Sen kom 2,0 tfsi motorn med 6 växlad låda.

Fick tag i en som gått drygt 9000 mil.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!