Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-05-27 23:21:14 följande:
    Tycker absolut inte att folk ska försvinna bara för att de finner en kärlek. Jag vill ha er kvar
    Tack Madida, det värmer! {#emotions_dlg.flower} Man känner sig lite utanför nu mer...
  • Night sky
    Madida skrev 2012-05-27 23:54:20 följande:
    Du är absolut inte utanför! Jag (vi) vill ha dig här!
    Om inte annat kan du hjälpa till med knep hur JAG ska lyckas hitta den som totalt knockar mig  
    Hehe.. jo, om det var så enkelt att jag hade lösningarna och tipsen på alla knep. Vet ju fortfarande inte vad som hände och väntar lite på slaget i magen som jag efter alla turer i nätdejtningdjungeln vet borde komma!? 
  • Night sky
    Madida skrev 2012-05-28 00:07:34 följande:
    Ja om det verkligen fanns ETT bra knep som garanterade att man lyckades så hade sakrer varit lite smidigare, men också mycket tråkigare.
    Jag har på senaste tiden mer och mer försökt analysera vilken typ av män jag faller för, varför jag gör det och varför det skitit sig. Kanske söker jag mig fel? Kanske gör jag nåt som gör att det skiter sig?
    Intressant!
    Jo, jag höll och håller fortfarande på och analyserar som du gör. Krasst kan jag säga att killen jag valt nu egentligen inte borde funka om man tänker på vad jag fallit för och valt tidigare, som inte funkat... men tiden får utvisa helt enkelt.
    So far so good... 
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-05-28 13:47:42 följande:
    Fick just mitt samtal: Jag kom in! xD

Shit! Haha... Jag ska visst flytta snart då, långt bort som attan... och fixa med dagisbyten, skolbyten och allt...  Samt plugga häcken av mig! xD

Så skumt att få bekedet just idag dock, och jag inser att jag troligtvis är långthärifrån om exakt ett år och inte kommer att kunna göra det jag ska alldeles strax, nämligen åka till min sons grav eftersom det är 4 år sen han föddes idag. Väldigt underlig känsloblandning får jag säga. Men sorgen, längtan och saknaden finns alltid med och kommer alltid att göra. Livet går konstigt nog vidare även om det aldrig blir som innan.

Men, deppa kan jag göra själv, fokus på det positiva nu då.. Jag ska just ändra om allt jag känner till i mitt liv typ. Men med tanke på vad det är för dag känns det helt plötsligt inte så svårt ändå. Allt är relativt.

Jag ska visst flytta hemifrån... :P

(Blev ett svajjigt inlägg (skippa att kommentera den deppiga biten, keep focus on the positive sides - ni som inte är lika svajjiga)             
    Men hallå! Stort grattis Colan!
  • Night sky

Ikväll ska jag rusa runt vår ruset här i Stockholm med jobbet och trängas. Det som retar mig är att alla på jobbet verkar vara så lata och inte ens orkar jogga/lunka 5km och vill ha gå sällskap... jag vill ju springa, rusa, ge järnet!

• Night sky
    Cocacola skrev 2012-05-29 07:59:49 följande:
    Tack! Är på kanonbrahumör nu, tack vare det! Solig

Låter härligt att rusa runt, go for it! Undrar om jag ska våga anmäla mig till nån 5-km grej i år... Fast då skulle jag vilja springa/jogga iaf större delen, helst hela. Får nog kolla upp om det finns något lämpligt mot slutet av sommaren, borde ha förbättrat kondisen en hel del innan dess. I´m on it! Men hur som helst, ha så skoj ikväll!
    Skönt att höra att du är på kanon bra humör... det blir man liksom lika glad av att höra! :)

Tack ska rusa allt jag kan... får lite tävlingsinstinkt när jag hamnar i såna här lopp fast det bara är på kul haha
    Tycker absolut du ska anmäla dig till nåt 5 km lopp om det finns nåt lämpligt!
  • Night sky

Vem rusade snabbast av arbetskamraterna på jobbet i årets Vår Rus...? Joooooo....JAG!!!

Och nu är jag så sjukt trött! *gäsp* Men god picknick var det också! Tungan ute 

• Night sky
    målar havet blått skrev 2012-05-30 09:34:58 följande:
    Så du är en riktig rus(k)prick!{#emotions_dlg.flower}
    Haha oja!
    målar havet blått skrev 2012-05-30 09:36:37 följande:
    JA de är så jävla jobbigt om de är för ungaObestämdGlad
     Jag har också dejtat en polis i min "ungdom" Ok, han var snygg, men en skitstövel så mitt förtroende att dejta poliser sprack där!
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-30 11:30:10 följande:
    Har alla et liv här idag utom jag eller?! Bara jag som har tråkigt och sitter hemma och glor?
    Jag håller på att springer upp och ner i tvättstugan och ska jobba kväll sen.. så lite tråkigt har jag just nu... men bara glor kan jag inte påstå
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-05-30 11:36:33 följande:
    Japp, bara du. Vi andra sitter på stranden och glor.
    Stranden? grrr... här är det molnigt och ser nästan ut som regn p G
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!