-
Det låter ju bra detRacer x skrev 2011-12-28 16:28:14 följande:Fick den bästa julklappen man inte vill ha.. Lite kräksjuka eller maginfluensa... Tur att det var nån trevlig modevisning på dumburken iaf...Ska träna för att hitta lite kondition
.. -
Ska man skicka iväg ett gott nytt års sms till sina före detta dejt-killar man haft?
-
Alltid trevligt med ett gott nytt år sms =)Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-30 20:08:59 följande:Om man vill? -
happy new year
-
Någon mer från norrköping här som dejtar?
-
2012 yyyeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
-
Jag kanske ska på min andra dejt nästa helg, en ny kille alltså och helt annan stad
-
Jag kommer göra en paus på HP, pga lägger energin på att hitta dejt lite senare för just nu vill jag lägga den energin på mig själv.
-
Isnogood skrev 2012-01-07 23:10:30 följande:Ja, du ska göra det som känns rätt för DIG, inte vad andra tycker
Ja, känner att bättre satsa mer på sig själv så får killarna komma när de är redo och visar att de vill kämpa för vad kärleken och seriösa förhållande innebär -
Isnogood skrev 2012-01-07 23:23:07 följande:Ja ,jag vet hur det är att drabbas av någon som egentligen inte alls visste vad han ville
Ja, min velar hela tiden så jag orkar inte mer lägga mer tid på det. Men vi är vänner iaf, får se om han lever upp till det eller iaf bevisar det för mig -
Isnogood skrev 2012-01-08 00:01:25 följande:Ja, lika bra o släppa o gå vidare, även om det självklart kan kännas tråkigt då det ju fanns en anledning till att man började träffas...
Ja, det blir för mycket ibland och intensivt så skönt att pausa lite för att hämta nya krafter. Sen har jag hört att killarna kommer när man själv slutat leta, bättre effekt tydligen. -
Just när jag skulle pausa mitt medlemskap på HP så fick man 2 intressanta herrar :). Så nu kör vi vidare o se om de är något att ha
-
Smecker skrev 2012-01-14 08:51:58 följande:När man talar om trollen.. är det samma intressanta herrar som jag fick månntro??
Ja, kanske det men en e från Norrköping o den andra Huddinge. -
Smecker skrev 2012-01-14 08:58:54 följande:Puh, då är det inte samma. Båda mina är från Kumla.
Kumla i Örebro? Nä nu ska jag och sonen upp o äta frukost, sonen ska till sin pappa idag, hans helg. -
Jag har pausat medlemskapet på HP idag och ångrar inte det. Jag är nu inne på att dejta 2 killar men inte samtidigt, ena från Hp o andra från mitt projekt grupp, då vi pratat mycket och ger små blickar åt varandra och idag åt vi mat och fick verkligen umgås själva och vi pratade mycket att han fick nästan springa till bilen pga p-biljetten hade gått ut hehe
-
starchild81 skrev 2012-02-03 19:27:50 följande:Grattis ;) ready. Här ser det ut att kunna bli en dejt med henne vars hår jag klankade ner på*ler* men men vi får se. Hon kanske vill ha en hämnd... Skratt börjar känna mig mer och mer redo för att dejta igen....
Lycka till med dejten -
NatalieH skrev 2012-02-03 21:28:16 följande:Lycka till
Tackar. Hur går det för dig? -
jag oxå previs provat på zoosk för lite skoj.. men vore bäst att hitta inreal istället..
-
Hp, är inte jag längre inne... så har börjat med Zoosk istället..