Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kanske borde tala om att jag sedermera är singel... Hon som jag dejtade hennes tjejkompis ringde inatt o förklarade att jag borde glömma henne.... Hon kunde inte längre leva med att veta att hennes tjejkompis fortfarande vill ha tebax sitt x o att hon inte har kunnat sova gott om nätterna för hon tycker att jag verkade vara en så fiin kille....

Jeje "dry your eyes mate there's plenty more fish in the sea" 

• starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-08 16:25:31 följande:
    Haha du lyckades bra, jag skrattade ju
    bra det ;) Livet går ju ut på att skratta o ha roligt.....
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-08 16:28:42 följande:
    Oj så det kan gå. Fegt eller vad?!
    Men det var väl en varning redan då när hon vill följa med på eran killhelg?! 
    sant men men jag ger inte upp, jag vet att det finns bra tjejer där ute.... Gäller bara att hitta dem, ni är fruktansvärt bra på att gömma er... Får nog gå och börja vända på lite fler stenar bara ;) 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 16:28:57 följande:
    ska man gratulera eller beklaga
    för mig är det lite beklaga men för er kvinnor är det bara att gratulera *s*
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-08 16:30:46 följande:
    Rynkar på näsan nämen fy vad trist men vad bra av kompisen att ringa dig tycker jag.
    Men som du säger, det finns fler och garanterat bättre därute!

*stor kram*

Nej nu är jag så sen att jag får skämmas snart. Jag kikar in när jag kommer hem!   

Japp men jag har ju haft det lite på känn =) Jaaaaa får la stoppa huvudet i sanden ngra veckor. Sedan är det bara att skaka av sig sandkornen och ta nya tag.... 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 16:42:01 följande:
    då beklagar jag
    japp men men "snart sommar och sol då kvinnor har korta "kjol"".... Solig
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-08 16:43:09 följande:
    Ja jag finns ju här och fler andra också
    Det gäller bara att hitta den rätta!
    Jag har gömt mej i många år men nu är jag ute i det fria haha!! ;-D  
    japp haha men booyah verkar vara en riktigt trevlig prick så jag skulle kunna unna han en sådan fin tjej som dig..... 

Japp som sagt var det gäller bara att hitta rätt.  
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 16:47:53 följande:
    ska du igga på en filt då och försöka spanna in om tjejerna har trosor eller inte på sig då
    nja snarare ta båten ut på en "öde ö" och ha picknick med vin och kex o vindruvor o briost  i solnedgången......
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 16:59:16 följande:
    låter ju inte fel om man hoppar briosten
    hehe jag tar briosten o du får ju ta vinet, Jag får ju inte köra båten med alkohol i blodet.....  Vi brukar slänga i båten i slutet av april =) 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-08 16:56:37 följande:
    Hey! Jag har redan kontrakt med två pimps, har inte råd med mer provision Flört
    *skratt*  så du detjar två stycken? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!